וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולמות רבים - דמות אחת

סוכנויות הידיעות

10.10.2007 / 13:16

ליהנות מכל העולמות: יבמ ומפעילת סקנד לייף ינסו לפתח דמות אחת שתוכל לחיות בכל העולמות הווירטואלים

יבמ ולינדן לאבס, מפעילת העולם הווירטואלי סקנד לייף, בודקות דרכים חדשות על מנת לאפשר מעבר של דמויות וירטואליות בין עולמות וירטואלים שונים.

יכולת פעולה הדדית (Interoperability) מסתמנת כיעד מרכזי של תעשיית העולמות הווירטואלים הטריה, המושכת השקעות בשווי מאות מיליוני דולרים, מתוך תקווה כי הגרפיקה המשוכללת ואווירת התלת מימד יתפסו את מקום דפי האינטרנט השטוחים.

כיום, אנשים היוצרים אווטר, או דמות בעולם וירטואלי אחד אינם יכולים להעביר את הדמות לשירות אחר. עיצוב אווטר מפורט עשוי לקחת מעל לשעה. עובדה זו מהווה מכשול לצמיחה מכיוון שאנשים בודדים טורחים להתחיל את התהליך מחדש במספר עולמות וירטואלים.

מערכת פתוחה תאפשר לאנשים ליצור דמות אחת שתשמור על הופעה ונתונים בסיסיים לא משנה היכן היא נמצאת במרחב הווירטואלי.

לינדן לאבס, שהעולם הווירטואלי שלה הוא אחד המובילים בשוק עם חצי מיליון משתמשים פעילים, מהמרת על כך שמערכת פתוחה תזכה עולמות מעניינים עם מספר רב יותר של לקוחות ו"תעניש" עולמות משעממים עם נטישה של משתמשים.

יבמ ולינדן לאבס הכריזו על שיתוף הפעולה לפני כנס עולמות וירטואלים שיחל היום בסן חוזה, קליפורניה. מרבית המשתתפות בכנס הן חברות סטארט אפ אך האירוע משך גם ענקיות שירותי מחשוב וחומרות כגון יבמ וסיסקו וענקיות בידור ותוכנות כגון מיקרוסופט וסוני.

מארגני הכנס אמרו כי כמה עשרות חברות המציעות עולמות וירטואלים או תוכנות ושירותים נלווים משכו השקעות של כ-200 מיליון דולר במהלך השנה האחרונה. הנתון עולה על מיליארד דולר אם לוקחים בחשבון את רכישת דיסני את העולם הווירטואלי לילדים קלאב פינגווין, ורכישת אינטל את האבוק. התוכנה של האבוק משמשת על מנת לגרום לאובייקטים וירטואלים להתנהג באופן ריאליסטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully