וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר: ארז רוצה רק כסף, בלי רפורמה

10.10.2007 / 11:28

השביתה בחטיבות ובתיכונים החלה היום. שרת החינוך ביקרה את התנהלותו של יו"ר ארגון המורים במו"מ עם הממשלה. ארז: תמיר מציגה דברים באופן מגמתי

שביתת ארגון המורים החלה היום ומאות אלפי תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים נשארו היום בבית. נכון להבוקר מסתמן שהדרך לפשרה בין ארגון המורים ונציגי הממשלה עוד ארוכה והפערים בין הצדדים גדולים. "משרדי האוצר והחינוך הציעו למורים התחייבות להקצאת 6 מיליארד שקל תוספת למשכורות המורים, כשכעת עומד התקציב למשכורות על 18 מיליארד", אמרה הבוקר שרת החינוך יולי תמיר בראיון לגלי צה"ל.

תמיר מתחה ביקורת על התנהלותו של יו"ר ארגון המורים רן ארז במשא ומתן מול משרדי הממשלה: "ארז שינה את עמדתו המקורית. על השולחן מונחת הצעה טובה והוגנת, אולם היא תבוא במקביל לשינוי בשבוע העבודה". לדברי תמיר, "ארז רוצה כסף שיגיע כרגע, ללא רפורמה וללא התחייבות לטווח ארוך. זה כסף שקיים, אבל אנחנו רוצים לעשות את זה במסגרת הסכם כולל".

בתגובה אמר הבוקר רן ארז, יו"ר ארגון המורים, בגלי צה"ל כי דבריה של תמיר מוצגים בצורה מגמתית. "אומנם מדובר ב-6 מיליארד שקלים, אך בפריסה ל-6 שנים זאת אומרת, מיליארד שקלים לשנה. מתוך המיליארד, הם צריכים לשלם חובות בגין שחיקת שכר, ומה שנשאר בסופו של דבר זה 200 מיליון. כשאת זה מחלקים ל-50,000 מורים נגיע ל-120 שקל לחודש, וגם את זה לא כהעלאת שכר, אלא כתוספת שעות עבודה", דברי ארז.

בתוך כך, ועדת החינוך של הכנסת קראה הבוקר לארז לא להשבית את הלימודים ביישובי עוטף עזה, זאת בעקבות בקשתו של חבר הוועדה, ח"כ זאב אלקין (קדימה). הוועדה יצאה בקריאה לאחר דיווח של סמנכ"לית משרד החינוך לאה רוזנברג בנושא השביתה והיקפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully