וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות בארה"ב: "חוק וסדר" כמשל

10.10.2007 / 11:33

עימות סוער בין הרפובליקנים המתמודדים במירוץ, שהושווה ל'חוק וסדר': "בלתי נגמר, עם קאסט עצום, ובסוף מופיע פרד תומפסון"

פרד תומפסון, המועמד החדש לראשות המפלגה הרפובליקנית, הופיע אתמול (שלישי) בעימות תקשורתי לראשונה מאז נכנס למרוץ הנשיאות. בעימות השתתפו שני המועמדים הנוספים, רודי ג'וליאני, ראש עיריית ניו יורק לשעבר, ומיט רומני, מושל מסצ'וסטס בעברו. תומפסון, סנטור ושחקן הזכור כתובע המחוזי ארתור ברנץ' מ"חוק וסדר", הצטרף לפני כחודש למרוץ והוכרז מיד כמתמודד השני המוביל בסקרים, אחרי ג'וליאני.

במהלך העימות הצטרף תומפסון, שהואשם בעבר במדיניות עמומה לגבי סוגיות שונות, לביקורת של רפובליקנים אחרים בנושא ה"בזבוז" במדינה והגדלת התקציבים שהנהיג הנשיא ג'ורג' בוש, והביע התנגדות ליציאת צבא ארצות הברית מעירק. "חשוב להשאיר את החיילים בעירק", אמר, "כדי לייצב את המקום וכדי שלא נצא בסוף עם זנב בין הרגליים".

רומני, מושל מסצ'וסטס לשעבר, השווה את כניסתו של תומפסון למירוץ הנשיאות לסדרה 'חוק וסדר', בה כיכב. "יש לו קאסט עצום, נראה כאילו הוא יימשך לנצח, ובסוף מופיע פרד תומפסון". רומני הזהיר מפני מיתון כלכלי משמעותי אליו מתקרבת ארצות הברית. "התעשייה נחלשת, מספר המשרות מצטמצם. אי אפשר לקבל זאת. כולם צריכים להתאחד כדי לפתור את הבעיה".

בין שניים מהמתמודדים, רומני וג'וליאני, התפתח עימות מילולי. ג'וליאני, המתמודד המוביל, הטיח ברומני כי הוא היה אחראי להורדת המיסים בניו יורק ב-17 אחוזים, בעוד רומני העלה אותם במדינתו מסצ'וסטס ב-11 אחוזים. רומני השיב לו: "קשקוש. ראש העיר, אתה חייב לבדוק את העובדות שלך. לא העליתי את המיסים, אלא הורדתי אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully