וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופי אילת נפתחו לרחצה

עדיה אמרי אור

30.9.2007 / 15:54

בדיקת מי החופים הניבה תוצאות תקינות, לאחר שבשבת דלפו מי ביוב לים. נציגי העירייה יצאו לעקבה כדי לעדכן את הירדנים בהתפתחויות

משרד הפנים ומשרד הבריאות התירו לעיריית אילת לפתוח מחדש לרחצה את החופים בעיר. החופים נסגרו ביום שבת לאחר שנתגלתה דליפה של מי שופכין לים באזור נמל אילת. המשאבות שמזרימות את מי השופכין מבתי המלון ומהעסקים קרסו ומערכת הביוב עלתה על גדותיה. במהלך השבת זרמו לים כ-50 קוב של מי ביוב, למשך עשר שעות.

"בגלל שהמשאבות הפסיקו לעבוד נוצר מצב שבאזור הטיילת בעבעו המים", אמרה רונית זילברשטיין דוברת "עין נטפים", תאגיד המים והביוב של אילת בשיחה עם וואלה! חדשות. "אותם מים נשאבו על ידי ביוביות של התאגיד ושל העירייה, האזורים נשטפו והכל נוקה. בניגוד לפרסומים שדיווחו על זליגה נוספת, אני יכולה לומר, באופן חד משמעי שזה לא נכון. הקמנו ועדה מיוחדת ובלתי תלויה עם מהנדסים ומומחים מכל הארץ שיבדקו אם היה כשל בצינור שקרס".

הבוקר ביקרו מספר נציגים מעיריית אילת בעקבה שבירדן. הם עדכנו את מנהל החופים הירדני באופן אישי בהתפתחויות והתרשמו מבדיקות המים שנעשו במדינה. "גם הבדיקות שנערכו בעקבה הניבו תוצאות טובות מאוד", אמרה דנה זנטי, דוברת עיריית אילת. "הארוע לא פגע בתיירות משום שגם כך יום שבת הוא לרוב יום בו האורחים עוזבים ויש תחלופה. אנחנו שמחים לפתוח מחדש את חופי אילת לרחצה. הכל תקין, הזיהום חלף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully