וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - הנאות קטנות

יאיר טריבלסקי

30.9.2007 / 10:41

הרגשות בשיאם, מאבקי כוח ושינויים בנתיב הקרייריסטי - יאיר טריבלסקי מנתח את כוכבי השמים ופורש בפנינו את השבוע שצפוי לנו

על פניו, זה אמור להיות שבוע קל יותר מהשבועות הקודמים. כל הזויות הקשות שהפעילו אותנו ופעלו עלינו, נמצאות עכשיו בהתפוגגות והיעלמות ותהיה ירידה במתחים והלחצים. כעת אפשר לפעול לא מתוך מקום של מתח, אלא מתוך בחירה אישית, שהשיקולים שלה לא נובעים מפחד ומלווים בשמחה – מיקום ממש מוצלח לשבוע הספציפי הזה (שמתחיל ב-30 בספטמבר ומסתיים ב-7 באוקטובר).

מעבר לכך, השבוע מתחילה המגמה שהתחילה לצבור תאוצה בסוף השבוע הקודם. הרגשות מתחזקים ומכבידים וכל דבר שאנו עושים או מגיבים אליו הופך להיות רגשי ואישי מאוד. אולי משום כך גם הבילוי של חול המועד הוא אישי יותר והתחושות הפנימיות שלנו הן שיקבעו עד כמה אנחנו באמת נהנים ממה שאנחנו עושים ועל מה לוותר.

כדאי עכשיו להיות זהירים יותר עם ההחלטות החשובות שלנו, מכיוון שהרגש הופך להיות המשפיע המרכזי גם על העובדות עצמן. אם קשה לראות עובדות או להישען עליהן – עדיף לדחות את ההחלטות או לוותר. אולי בשל כך שתי הרגליים על הקרקע הופכות למשמעותיות עכשיו באופן מיוחד.

כוכב מרס שעבר בסוף השבוע הקודם למזל סרטן, יעבור בנובמבר להילוך אחורי במזל סרטן, יחזור לתאומים ומשם שוב לסרטן, מה שאומר משחק של חודשים ארוכים בין שני המזלות האלה. זה גם אומר שכל מה שקשור לאמביציה שלנו יעבור בקרוב כמה שינויים, הן במגמה והן בצורת הפעולה ולכן אם התוכניות שלכם כוללות נושאי קריירה בחודשים הקרובים, כדאי להתכונן באופן יסודי, אך גם לצפות לשינויים.

הזוית המכבידה של השבוע

כניסתה האיטית של ונוס לצמידות עם כוכב סטורן. ונוס מסמלת בחיינו את הצד הרגשי ואת הרגשות הקשורים למערכות היחסים שלנו. סטורן הוא כוכב נוקשה ומעשי וצמידות בין השניים האלה עלולה להביא איתה כובד רגשי מסוים. שיאה של הזוית יגיע בשבוע הבא, אבל כבר מאמצע השבוע אפשר להרגיש את הכובד הזה גם ביחסים קרובים, את הלחצים הפנימיים, את הרצון למסד קשרים שאולי עד עכשיו היו בסימן שאלה ואולי גם את הצורך לקחת על עצמנו אחריות גדולה מהרגיל לא רק ביחסים, אלא גם בתחומים אחרים.

לקראת סוף השבוע מומלץ לשים קצת את הרגשות בצד ולהשקיע קצת יותר בצד המעשי של החיים, בעיקר בתוכניות הפעולה לקראת השבוע הבא. בכל מקרה, לא מומלץ לקבל החלטות רגשיות מכל סוג תחת לחץ, שכן זה עלול להתנקם בכם בעתיד. מומלץ לדחות אותן לשבוע הבא בכל מקרה. מי יושפע בעיקר מהצמידות המתפתחת? מזלות שור, מאזניים, גדי ובתולה.

התקשורת שלנו

הופכת לרגשנית מתמיד. מיקומו של כוכב מרקורי במזל עקרב שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לעומק ומשמעות, אבל גם עלול להביא איתו מאבקי כוח לא קטנים ביחסים הקרובים והרחוקים. במקום לחפש עמדות כוח ומאבקי אגו למיניהם, כדאי לחפש את המשמעות העמוקה יותר של הצורך הזה, להעמיק בתקשורת פנימה למניעים האמיתיים שלכם ולא לשכוח גם לומר מלים רכות שבאות מהלב: דווקא עכשיו הן עלולות לחולל נפלאות... מי בעיקר יושפע ממיקום זה של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

אבל כאמור, בגדול זהו שבוע לא רע לבילויים והנאות. מעבר לצמידות המתקרבת של ונוס וסטורן, אין ממש זויות קשות בשטח ואפילו להיפך – הזויות הקשות מהשבוע הקודם מתפוגגות להן, כך שאת השבוע הזה שכולל בתוכו גם את ערב החג וחול המועד, כדאי באמת להקדיש לתוכניות פעולה נעימות, לפסטיבלים למיניהם ולכל מה שמביא איתו הפגת לחצים ומנוחה אמיתית.

אז חופש נעים לכולם, קצת יותר בילויים - וקצת פחות הורוסקופים...

ועד שנחזור לשגרה המוכרת והכוכבים שיחזרו מבילוי ינגנו לנו אופרה אחרת –
שבוע טוף!
יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully