וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סולטן הרפש" של הוליווד נמצא מת בביתו

30.9.2007 / 9:54

דיוויד האנס שמידט ניסה לסחוט את טום קרוז באמצעות תמונות מחתונתו. הוא הגיע להסדר טיעון והיה במעצר בית. בשישי הוא נמצא מת

דיוויד האנס שמידט, האיש שניסה לסחוט את השחקן טום קרוז באמצעות תמונות מחתונתו לקייטי הולמס, נמצא מת, כך דיווחו הרשויות בארצות הברית. פקד אנתוני לופז דובר המשטרה בפניקס שבאריזונה, מסר כי שמידט, בן 47, נמצא בביתו שבעיר ביום שישי האחרון. הגורם למותו אינו ידוע.

העיתון "אריזונה ריפבליק" דיווח באתרו, כי שמידט התאבד. אחיו סיפר לאתר ששמידט סבל מדיכאון. ביולי האחרון, נעצר שמידט על ידי ה-FBI לאחר שניסה למכור לשחקן את תמונותיהם של בני הזוג קרוז-הולמס ביותר ממיליון דולר. שמידט הודה בסחיטה והגיע להסדר טיעון עם הרשויות, והיה נתון במעצר בית מאז. המשטרה הגיעה לביתו, לאחר שמתקן האיתור שמותקן על ידו לא הראה סימני תזוזה במשך זמן ממושך. אתר האינטרנט "האקדח המעשן" שפרסם את הסיפור, כינה את שמידט "סולטן הרפש" בשל עיסוקו – קלטות סקס של מפורסמים.

בסוכנות הידיעות הצרפתית דווח, כי עורך דינו של קרוז, ברטהאם פילדס, סיפר בעבר כי שמידט פנה לסוכניו של קרוז והציע למכור לו אלפי תמונות מחתונת הזוג עבור סכום בן שבע ספרות. פילדס אמר עוד כי קרוז אינו מעורב בפרשה מכיוון שהוא בגרמניה כעת מצלם את הסרט ולקירי, בו מככב קרוז כקצין הגרמני שניסה להתנקש בהיטלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully