וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן נוקמת: הכריזה על ארה"ב טרוריסטית

29.9.2007 / 19:17

הפרלמנט בטהרן הכריז על ה-CIA ועל צבא ארצות הברית כעל ארגון טרור, לאחר שוושינגטון עשתה את אותו הדבר למשמרות המהפכה

אירן משיבה מלחמה: הפרלמנט בטהרן הכריז היום על צבא ארצות הברית ועל ארגון הביון האמריקאי ה-CIA כעל ארגוני טרור. בסוכנות הידיעות האירנית "אירנא" דווח, כי הפרלמנט החליט שלצבא ארצות הברית יש עבר של פעילות טרוריסטית, ובכלל זה הפצצת הירושימה ונגסאקי בפצצת אטום בסוף מלחמת העולם השנייה. כמו כן, בפרלמנט נאמר, כי ה-CIA היה מעורב בביסוס רשתות טרור ואימון טרוריסטים ברחבי העולם.

"ההפצצה בהירושימה ונגסאקי באטום, הפצצת הבלקנים, עירק ואפגניסטן, פתיחת מלחמה בוויאטנם, עירק ואפגניסטן, ותמיכה בישראל שנוקטת אמצעים נגד הפלסטינים והלבנונים – הם חלק מהפעולות של ה-CIA”, נאמר בהצהרה של הפרלמנט בתום כינוסו. בהצהרה צויינו פעולות נוספות שיוחסו לצבא ארצות הברית וארגוני הביון, ביניהם הקמת בתי כלא באירופה, והענקת יחס משפיל לעצירים בכלא בגואנטנמו שבקובה ובבית המעצר באבו גרייב בעירק.

הפרלמנט גינה את התוקפנות להגדרתו של הצבא האמריקאי, וקרא לאו"ם להתערב במצוקה הבינלאומית שיוצרים בתי הכלא בקובה ועירק, ובתי הכלא הסודיים של ארצות הברית ברחבי העולם. יש להעריך, שפעולה זו של אירן היא תגובה להחלטה דומה ומוקדמת יותר של ארצות הברית, להכריז על [[משמרות המהפכה]] באירן כארגון טרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully