וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי ישראל סגל הובא למנוחות

ענת קם

28.9.2007 / 16:49

סגל, בן 63 במותו, אושפז לפני כשבוע לאחר שסבל מסיבוכים של מחלת לב. בתו: אני מרגישה כאילו נכרת איבר מגופי

הסופר והעיתונאי ישראל סגל הובא היום (שישי) למנוחות בבית העלמין בקיבוץ מעלה החמישה. סגל נפטר שלשום בגיל 63, שבוע לאחר שאושפז מכיוון שחש ברע ומצבו התדרדר. לפני כחצי שנה לקה סגל בליבו במהלך נסיעה בנתיבי איילון ואיבד את הכרתו. כחודש ימים לאחר מכן הוא התעורר ושוחרר לביתו.

עשרות ובני משפחה וחברים בהם עיתונאים, אנשי טלוויזיה וסופרים ליוו היום את סגל בדרכו האחרונה. העיתונאי ניסים משעל תאר את ערב אשפוזו של סגל לפני שבועיים. משעל סיפר כי בתום ארוחת ערב שסעדו בביתו החל סגל לשיר את פיוט "ונתנה תוקף" (פיוט מתפילת מוסף לראש השנה וליום כיפור, ע.ק.): "גם עכשיו כשאני נזכר בו אומר את המילים האלה אני מצטמרר, כאילו ידע ולא ידע מה יקרה באותו לילה. כמה שעות לאחר הארוחה הוא כבר היה בבית החולים", סיפר משעל.

בתו של סגל נועה אמרה: "לא ידעתי איך תרגיש יתמות ואתמול, כשיצאתי עם אמא ואורי מבית החולים, הרגשתי כאילו נכרת איבר מגופי. אני יודעת שאבא גידל אותי טוב כי גם עכשיו כשהוא הלך אני עדיין מרגישה את אהבתו סביבי ושמחה שיש כל כך הרבה אנשים שאהבו אותו ונמצאים כאן כי ככה הוא ממשיך לאהוב אותנו דרכם."

אדם שוב, ידידו ומי שנחשב בן טיפוחיו של סגל ספד לו: "אני זוכר שישבנו פעם באיזה בית קפה בתל אביב ותיארת את הלוויה שלך. מי יגיע, מה כל אחד יאמר, ממש לפרטים, ואני צחקתי וצחקתי ובאיזשהו שלב התחלתי לבכות. ואתה הנחת ידך על ראשי בחמלה ואמרת, 'אדם, הלא זה מצחיק עד דמעות'. ועכשיו כשאני עומד פה מעל הקבר שלך ובוכה בדמעות של עצב, אני מרגיש כאילו אני בוגד בך."

(עדכון אחרון 18:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully