וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ הסורי: לא נפגשתי עם לבני

28.9.2007 / 0:18

לדברי ווליד אל מועלם, "כל עוד ישראל מחזיקה בגולן, ונמשך דיכויו של העם הפלסטיני, פגישה כזו לא תתקיים". גם בלשכתה של שרת החוץ הכחישו את הדיווחים

שר החוץ הסורי הכחיש אמש (חמישי) את הדיווח בעיתון 'א-סינרה' על קיומה של פגישה בניו יורק בינו לבין שרת החוץ ציפי לבני. השר הסורי אמר בראיון לרשת אל ג'זירה, כי ישראל הפיצה את השמועות הללו בעיתונות שלה. לדבריו, "לא התקיימה פגישה כזו וגם לא תתקיים כל עוד נמשך הכיבוש הישראלי ברמת הגולן, ונמשך דיכויו של העם הפלסטיני". גם בלשכתה של השרה לבני הכחישו מוקדם יותר את דבר קיומה של הפגישה.

העיתון 'א-סינרה', היוצא לאור בנצרת, דיווח במהדורת האינטרנט שלו על הפגישה בין שני שרי החוץ. על פי הדיווח, את הפגישה יזם הנסיך של קטאר חאמד אל חליפה אל פאני.

בידיעה, שאין לה אישור מכל מקור אחר, נאמר כי נסיך קטאר הציע ללבני להיפגש עם שר החוץ הסורי בנוכחותו. לבני קיבלה את אישורו של ראש הממשלה אהוד אולמרט לפגישה והיא התקיימה בין יום שלישי לרביעי.

בקול ישראל דווח, כי בפגישה שלכאורה נערכה, השתתפו גם שגריר ישראל באו"ם דני גילרמן והשגריר הסורי בוושינגטון. הפגישה נמשכה יותר משעה ובמהלכה דנו הצדדים במתיחות בין ישראל לסוריה ובצורך להפיגה. המקור שמסר את הידיעה לעיתון ציין כי המפגש הזה הוא מבוא לתיווך של קטאר בין ישראל לסוריה ערב הוועידה האזורית שיזם נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully