וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטנאם: 60 הרוגים בקריסת גשר

26.9.2007 / 21:57

עדיין לא ברור מה גרם לקריסתו של הגשר, בדרום המדינה. כוחות החילוץ מעריכים כי אין לכודים בין ההריסות, ובבתי החולים נאבקים על חייהם של 17 פצועים קשה

60 בני אדם, רובם פועלים, נהרגו היום (רביעי) בעיר קאן-טאו שבדרום[[ ויטנאם]], לאחר שחלק מגשר קרס. מבזקי החדשות הראו חתיכות ענקיות של ברזל ובטון, ואת עובדי ההצלה מחלצים פצועים מגואלים בדם. אזרחים שהיו במקום סייעו לשאת את הפצועים לבתי חולים, ורבים תרמו דם. על פי הרשויות, לפחות 150 בני אדם נפצעו.

הגשר אמור לקשר בין קאן-טאו ווין-לונג מעל הנהר הו, אחד מתשעת יובליו של המקונג. הסיבה לקריסתו של הגשר לא ברורה עדיין, אך הטלוויזיה הוויטנאמית דיווחה כי ייתכן שגשמים עזים ריככו את יסודותיו.

"אני בהלם. אני חסר אונים. לא יכולתי לעשות דבר", אמר אחד הניצולים, טרן מין טו, בראיון לטלוויזיה. הרשויות מסרו כי מאמצי החילוץ ימשכו מסביב לשעון. "הם משתמשים בציוד מכני כדי לחתוך ולהרים את הבטן", אמר איש המשטרה וין לנג, "קשה מאוד להגיע לגופות ויש חשש לקריסה נוספת". מנהל בית החולים המקומי אמר כי מאז אחר הצהריים לא נמצאו במקום קורבנות נוספים. כעת מתמקדים ב-17 ניצולים שנמצאים בסכנת חיים.

בניית הגשר החלה ב-2004, בתקציב של 300 מיליון דולר שסיפקה ממשלת יפן. בנייתו אמורה היתה להסתיים בשנה הבאה, והוא היה אמור להשתרע על 2.75 קילומטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully