וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 פלסטינים נהרגו בתקיפות צה"ל בעזה

27.9.2007 / 10:12

חמאס דיווח כי 2 מאנשיו נהרגו מטיל שירה צה"ל. חיל האוויר הרג 5 חמושים שנשאו ברכבם קסאמים. 4 אזרחים נהרגו מפגיעת פגז בבית חאנון

הזרוע הצבאית של חמאס הודיעה כי שניים מאנשיה נהרגו ועוד כמה נפצעו מטיל שירה הלילה (חמישי) צה"ל בבית חנון שבצפון רצועת עזה. בכך עולה ל-11 מספר ההרוגים הפלסטינים מאז החל צה"ל לפעול ברצועה אמש.

חמישה חמושים פלסטינים נהרגו אמש בתקיפת חיל האוויר בעזה. החמישה, פעילי ארגון "צבא האיסלם", נהרגו כשנסעו ברכב בשכונת זייתון בעיר. מדובר צה"ל נמסר, כי מדובר בפעילים שנשאו ברכבם רקטות קסאם מוכנות לשיגור. בין ההרוגים גם קטב אל מקדיסי, מספר 2 בצבא האיסלם. פעילי הארגון היו מעורבים בין היתר בחטיפת החייל גלעד שליט וכתב ה-BBC אלן ג'ונסטון.

סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" מדווחת כי בתקרית נוספת ברצועה נהרגו ארבעה אזרחים פלסטינים, כשפגז של צה"ל פגע בביתם בעיירה בית חאנון בצפון הרצועה. ארבעה אזרחים נוספים נפצעו.

מדובר צה"ל נמסר כי במהלך פעילות כוחות גולני, שריון והנדסה, המתבצעת בצפון הרצועה, תקף צה"ל חוליית משגרי נ"ט שהתכוונו לשגר טיל לעבר כוח צה"ל.

על פי הדיווח, עשרות טנקים ונגמ"שים של צה"ל פועלים באזור בית חאנון. הכוחות פועלים תחת חיפוי אווירי, ולדברי הפלסטינים, מטרתם להשתלט על העיירה. בתי החולים בעזה נכנסו לכוננות חירום, והם נערכים למספר רב של נפגעים. מדובר צה"ל נמסר כי מדובר בפעילות שגרתית לאיתור אמצעי לחימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully