וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחמדינג'ד, אתה אחראי לגורלו של בעלי"

26.9.2007 / 7:48

רעייתו של החייל החטוף אהוד גולדווסר, פנתה לנשיא אירן במסיבת עיתונאים בניו יורק ודרשה ממנו לספק מידע על בעלה. אחמדינג'ד סרב להתייחס

קרנית גולדווסר, רעייתו של החייל החטוף אהוד גולדווסר, פנתה הלילה (רביעי) לנשיא אירן [[מחמוד אחמדינג'ד]] והאשימה אותו באחריות לחטיפת בעלה. גולדווסר פנתה לנשיא האירני במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה בניו יורק ודרשה ממנו לספק מידע אודות החיילים החטופים ולאפשר לאנשי הצלב האדום לבקרם.

אחמדינג'ד סרב להתייחס לפנייתה של גולדווסר ואף בחר שלא להשיב לשאלות שהופנו לעברו על ידי עיתונאים ישראלים שנכחו במקום. לאחר מסיבת העיתונאים אמרה גולדווסר כי בחרה לפנות לנשיא אירן מאחר "שהוא עומד מאחורי חטיפת החיילים הישראלים".

קודם לכן, אחמידנג'ד נשא דברים בעצרת הכללית של האו"ם והבטיח לאומות העולם כי "פלסטין הכבושה תשוחרר". אחמדינג'ד אמר עוד ש"פלסטין נמצאת תחת כיבוש לא חוקי מזה 60 שנה, וכי הפלסטינים גורשו, או נתונים לשלטון צבאי מכביד ומשוועים לחופש".

הנשיא האירני גם הדף את הביקורת שהוטחה לעברו בעניין תוכניתו להשיג נשק גרעיני. לדבריו, "הנושא הגרעיני סגור, והפך לעניין רגיל על סדר יומה של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית".

"יכול להביא לשחרור תוך דקה"

מערכת וואלה! חדשות מוסיפה:

"פניתי אליו כי נסראללה אמר בבירור שמי שתומך בו הוא אחמדינג'ד", מספרת קרנית גולדווסר בראיון לגלי צה"ל, בשעות שאחרי מסיבת העיתונאים. "המרחק בינינו היה שני מטרים. הוא הסתכל עליי לפני ששאלתי את השאלה, והיה ניתן לראות שהוא חש לא בנוח כשהבין לאיזו מטרה באתי. היה לי ברור שהוא לא יפרוס שם את כל שיקוליו. הפרצוף האמיתי שלו נחשף בפני עיתונאים מכל העולם שהיו שם.

"הוא היה יכול לענות לי. הרגשתי שהאיש הזה יכול בתוך דקה להגיע לנסראללה ולפתור את כל הסכסוך הזה. נסראללה אומר תמיד שלכל דבר יש מחיר. אחמדינג'ד היה יכול לפנות אליו, ולומר מה המחיר שיש לשלם כדי שנדע מה מצב החטופים.

"רגשות כמו שנאה וכעס מסיחים את דעתי ממה שחשוב באמת. 'בוז' זו מילה קטנה לעומת מה שאני מרגישה כלפיו. הוא קיבל יותר מדי במה וחשיפה בניו יורק, כשבעצם מה שהוא רוצה זה להשמיד את כל העולם המערבי. מפליא אותי שאנחנו מאפשרים לו לקבל את מה שהוא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully