וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבז נגד הגדלות חזה

25.9.2007 / 13:33

נשיא ונצואלה יצא נגד הנוהג במדינתו, להעניק לנערות בנות 15 ניתוחי הגדלות חזה ליום ההולדת. "מדובר בהתנוונות נוראית"

נשיא ונצואלה הוגו צ'אבז מצא מטרה חדשה לצאת נגדה - הפעם מדובר בנוהג שהתשרש במדינתו: להעניק לבנות 15 ניתוח להגדלת חזה כמתנת טרום סוויט-סיקסטין. "יש כמה אנשים שחושבים לעצמם - 'בתי בת 15, בוא נעניק לה הגדלת חזה' - זה נוראי. זו התנוונות נוראית", אמר הנשיא בתכניתו השבועית בטלוויזיה.

פרסומות להגדלות חזה זוכות לזמן מסך משמעותי, ובנקים מציעים מסלולי אשראי שונים למימון הניתוחים. הדבר מוקצן עד כדי כך שהתחלת הפעילות המינית של אותן נערות תלויה באותו ניתוח, שמחירו בשוק המקומי מגיע לאלפים רבים של דולרים.

ונצואלה ידועה בכך שניפקה לאורך השנים מלכות יופי שזכו בתארים עולמיים, והניתוחים הפלסטיים מאוד נפוצים בה. צ'אבז מעוניין לייצר אתוס של "אדם חדש" על בסיס ערכים סוציאליסטיים, והוא יוצא נגד המרדף של בני ארצו אחר תענוגות מערביים. צ'אבז מתנגד למה שהוא מכנה "אייקונים מערביים שנכפים על העולם, כמו בובות בארבי".

במדינה כמו ונצואלה, שערכי הקפיטליזם מושרשים בה עוד מימי התפרצות הנפט בשנות ה-70', התושבים ידועים כמי שצורכים יותר ממה שהם יכולים להכיל, וצ'אבז מנסה להאיץ באזרחיו למסור את כל הטובין שאין להם שימוש בהם. הוא אף יצא בפנייה נרגשת לאזרחים וביקש זאת, אך ספק אם העם בוונצואלה יוכל להתנער מהמסורת הקפיטליסטית אותה הוא שואב גם מארצות הברית - האוייבת הקפיטליסטית המושבעת של צ'אבז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully