וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחמדינג'ד מסור לשלום"

25.9.2007 / 10:27

נטורי קרתא צפויים להיפגש היום עם הנשיא האירני המבקר בניו יורק. "הוא הוכיח שהוא מעוניין ברווחתה של קהילת יהודי אירן"

"זה תמיד עונג להיפגש עם נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד" - כך אמר רבי ישראל דיוויד וייס, דובר [[נטורי קרתא]] ערב פגישתם של ראשי הפלג האנטי-ציוני עם הנשיא האירני המבקר בניו יורק. וייס פרסם הודעה בה הוא כתב כי "זו תהיה הפעם השלישית שאנחנו נפגשים עימו, לצד הביקורים הרבים שלנו באירן. בכל פעם הדגשנו בפני ההנהגה האירנית שלמרות התקשורת ההיסטרית וההצהרות מפי יהודים שלא מודעים למצב לאשורו, מצאנו את העם האירני ומנהיגיו ידידותיים ורוחשי כבוד".

וייס הוסיף, כי אנשי נטורי קרתא סבורים שאחמדינג'ד הוא אדם דתי מאוד, המסור לעולם של שלום המבוסס על כבוד הדדי, הוגנות ומחוייב לדו שיח. וייס נגע בדבריו גם ביחסה של ישראל לאירן, ואמר, כי "היהדות תרה אחר שלום. לצערנו, יהודים רבים, המושפעים מהציונות - שהיא פילוסופיה בת פחות ממאה - מרגישים שהתגובה הראויה לאויביהם, יהיו אמיתיים או דמיוניים, היא תוקפנות. הם קוראים לאלימות ולמרבה הצער, מנסים לגרור אומות אחרות בנתיב המלחמה".

וייס הביע צער על כך שמעט גורמים בעולם ניסו לנהל דו שיח עם אחמדינג'ד או להתחקות אחר דעתה האמיתית של יהדות אירן שחיה, לדבריו, בשלום ומקיימת את אמונתה במדינה. "אנחנו רוצים להיפגש עם האיש שהוכיח שוב ושוב כי הוא מעוניין ברווחתה של קהילת יהודי אירן, וכי הוא רוחש כבוד עמוק לעולם היהודי ולאמונה בתורה. הניסיון של הציונים לבודד את האיש הזה ואת עמו הוא לא מוסרי והרה אסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully