וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולמרט לא ישעה את עצמו"

שרון נובק

25.9.2007 / 0:42

כך אמר עורך דינו של ראש הממשלה בעקבות החלטת מזוז לפתוח בחקירה פלילית נגדו. לדבריו, "אני בטוח שבסוף התיק ייסגר"

עו"ד רועי בלכר המייצג את ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר אמש (שני) כי אולמרט אינו מתכוון להשעות את עצמו. זאת, למרות החלטתו של היועץ המשפטי מני מזוז להורות על חקירה פלילית נגדו בפרשת הבית ברחוב כרמיה. בגלי צה"ל דווח, כי לדבריו, "רכישת הדירה נעשתה בניקיון כפיים". בראיון לערוץ 2 הוסיף עו"ד בלכר כי "אני בטוח שבסוף התיק ייסגר".

לאחר פרסום החלטתו של מזוז, הפגינה האופוזיציה תמימות דעים, ורבים מחבריה התאחדו בקריאתם לראש הממשלה להתפטר מתפקידו.

יו"ר הועדה לביקורת המדינה, ח"כ זבולון אורלב, קרא לראש הממשלה להשעות את עצמו לאלתר. "אסור שבמדינה מתוקנת יכהן ראש הממשלה בעל צרור חקירות פליליות", אמר. "במקום לעסוק במחוות לפלסטינים ובשחרור מחבלים, עליו להשעות עצמו לאלתר".

"להקפיא המינויים בפרקליטות"

יו"ר סיעת מרצ-יחד ח"כ יוסי ביילין הצטרף לקריאתו של אורלב, ואמר כי על אולמרט יהיה לסיים את תפקידו אם וכאשר תתגבש החקירה נגדו לכתב אישום. "החשדות הכבדים כלפי ראש הממשלה בשורה ארוכה של נושאים מציבים סימני שאלה גדולים מאוד על יכולתו למלא את התפקיד החשוב ביותר בישראל בעת הזו".

ח"כ זהבה גלאון (מרצ-יחד) קראה להקפיא את המינויים בצמרת הפרקליטות ואגף החקירות עד לסיום בירור כל החקירות נגד אולמרט. "בלתי מתקבל על הדעת שהממשלה תחליף את הפרקליט וראש אגף החקירות לאור ריבוי החקירות הפליליות נגד ראש הממשלה".

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ גדעון סער אמר כי החלטת היועץ המשפטי היא סתירת לחי למסע הדה-לגיטימציה שניהלו ראש הממשלה ומקורביו נגד מבקר המדינה ורשויות אכיפת החוק. "העובדה שזו כבר הפרשה השניה הנוגעת לראש הממשלה מלמדת כי בדיקותיו של המבקר היו ענייניות ונשענו על תשתית עובדתית וראייתית לכאורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully