וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגמו קשישה באבנים - "סתם בלי סיבה"

ספי קרופסקי

23.9.2007 / 17:43

שלושה קטינים מבאר שבע תקפו בת 77 באבנים ובבקבוקים, עובר אורח נחלץ לעזרת הקשישה. הקטינים הודו במיוחס להם

תושבת באר שבע בת 77 הותקפה היום (חמישי) על ידי שלושה קטינים סמוך לקניון "הנגב" בעיר. לפי עדויות, השלושה - בני 12, 14 ו-15, רגמו את הקשישה באבנים ובבקבוקים, חטפו ממנה את תיקה והשליכו אותו על הקרקע. הקטינים המשיכו לרגום את האשה באבנים בזמן שזו התכופפה לאסוף את חפציה.

ההתעללות נמשכה עד שעובר אורח הגיע למקום והצליח לעצור את אחד התוקפים. השלושה נעצרו על ידי משטרת באר שבע, ובמהלך החקירה אחד התוקפים הודה במיוחס לו. לדבריו, הוא וחבריו פצעו את האשה "סתם בלי סיבה". מבדיקת עברו של הקטין, עלה כי רשום לו מקרה של התעללות בבעלי חיים. אולם מפאת גילו הצעיר, שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

רק ביום חמישי האחרון נדרסה ונשדדה בת 81 באשקלון. בעודה חוצה את הכביש פגע בה בכוונה כלי רכב פרטי, ממנו ירדו שני צעירים שהחלו לחבוט בה בכל חלקי גופה. הקשישה נפצעה באורח בינוני. לאחר שהכו אותה, הם שדדו ממנה אלפי שקלים. האשה סיפרה כי בנה צורך סמים, והיא נושאת את כספה עמה מחשש שישדוד אותה.

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה לאירוע, כי "מקרי ההתעללות בקשישים מהווים אור אדום לחברה הישראלית, חייבים לעשות הכל בכדי למגר את התופעה הזו". מנכ"ל המשרד לענייני גמלאים, אבי ביצור הוסיף: "לאור המקרה של איטה פוגל היינו בטוחים שהלקח נלמד. לצערי, בימים האחרונים אנחנו עדים למקרים נוספים של התעללות ואלימות נגד קשישים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully