וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונג קונג מפחדת מבאטמן

23.9.2007 / 10:16

פוליטיקאים מקומיים מביעים חשש מהשיבושים באורח החיים, הצפויים בזמן צילומי הסרט החדש של גיבור העל המפורסם

יוצרי הסרט השישי במספר - השני בסדרה שהחלה עם "באטמן מתחיל" והשישי אם סופרים גם את סרטיהם של טים ברטון היוצר המקורי וג'ואל שומאכר שריסק את הזיכיון - בסדרת סרטי הפעולה [[באטמן]], "האביר האפל", החליטו לצלם חלקים ממנו בעיר הסינית [[הונג קונג]]. הסרט אמור להגיע לאקרנים ביולי ובאטמן צפוי לעזוב את גות'הם סיטי לטובת הונג קונג כדי להילחם באויביו. אך לצד התרגשות רבה, לא כולם מאושרים מהגעתו הצפויה של גיבור העל נטול הכוחות, עם המסיכה על הפנים.

הצילומים הצפויים לחודש נובמבר הקרוב העירו מתרדמתם פוליטיקאים מקומיים, שחוששים כי באטמן עלול לגרום לפקקי ענק, רעש בלתי נסבל וזיהום אוויר חמור. הם דאגו להיפגש עם מפיקי הסרט והביעו באוזניהם חשש כבד מאי הנוחות שעלול באטמן לגרום במשך תשעת ימי הצילום המתוכננים בעיר.

הגדיל לעשות ראש אחד הרבעים בו צפויים הצילומים, שביקש מהתושבים להכין את אטמי האוזניים, כיוון שיוצרי הסרט מתכננים להשתמש במסוקים לצילומי חלק מהסצינות בשעות הקטנות של הלילה.

הארכיטקטורה המרהיבה והחדשנית של העיר המזרח אסייאתית, הם ששיכנעו את יוצרי הסרט לצלם בעיר, בה צולם, בין היתר, גם הסרט "טומב ריידר" בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי. על פי התכנון, חלקים אחרים של הסרט יצולמו גם בשיקגו ובלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully