וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סרקוזי סובל מתסמונת הגבר הקטן"

21.9.2007 / 21:15

המפלגה הסוציאליסטית בצרפת מגייסת לעזרתה את הפסיכואנליזה, כדי לתקוף את הרפורמות המקיפות עליהן הכריז הנשיא

הסוציאליסטים בצרפת האשימו היום (שישי) את הנשיא [[ניקולא סרקוזי]] כי הוא סובל מ"תסמונת הגבר הקטן". לטענתם, הדבר מסביר מדוע הנשיא, הנמוך מהממוצע, משוכנע שהרפורמות שהוא מוביל הן הגדולות ביותר בעשורים האחרונים.

הנשיא אמר אתמול כי הוא מכין את "הרפורמה הגדולה ביותר של המודל החברתי מאז שחרור צרפת". הוא מתכנן לערוך שינוי בתכניות הפנסיה של 500 אלף עובדים במגזר הציבורי, ולקצץ 22 אלף משרות.

המפלגה הסוציאליסטית, שעדיין מלקקת את פצעי ההפסד בבחירות לנשיאות ובבחירות לפרלמנט, העבירה ביקורת חריפה על הרפורמות המתוכננות. דובר הסוציאליסטים, בנואה חמון, אמר כי "ב[[פסיכואנליזה]] קוראים לזה תסמונת הגבר הקטן, שמשוכנע שכל מה שהוא עושה גדול יותר מכל מה שנעשה אי פעם. ניקולא סרקוזי, כל מה שהוא עושה, כל דבר שהוא נוגע בו, הוא תופס כגדול ביותר. במציאות, מעולם לא חזינו כזה צעד אחורה מאז השחרור, מבחינה חברתית, כמו גם בסוגיית המהגרים".

על פי התקשורת הצרפתית, סרקוזי מתנשא לגובה של 1.65 מטר, נמוך ב-20 סנטימטרים מקודמו בתפקיד [[ז'אק שיראק]]. הוא נוהג לנעול נעליים עם עקבים, וסופג לא מעט בדיחות על חשבונו. חמון אמר כי הוא לא רוצה להתייחס לגובהו של סרקוזי, אלא לאופן התקשורת של הנשיא ול"אובססיה שלו להסביר שמעשיו הם הגדולים והיפים ביותר ב-50 השנה האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully