וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 3 נערים אנסו את חברתם

שרון נובק

20.9.2007 / 16:22

על פי החשד, החבר של הנערה, בת 14, הכריח אותה לקיים יחסי מין עם שניים מחבריו, בני 15 ו-17. החבר דרש מהנערה "דמי שתיקה"

המשטרה עצרה היום (חמישי) שלושה נערים בני 15 עד 17, תושבי הדרום, בחשד שכפו על נערה בת 14 מבית ספרם לקיים עמם יחסי מין. על פי החשד, אחד הנערים, שהיה בן זוגה של הנערה, נהג לקיים עמה יחסי מין בהסכמה. אולם, במהלך חופשת הקיץ, אילץ הנער את חברתו לקיים יחסי מין גם עם שניים מחבריו במספר הזדמנויות, תוך שהוא מאיים עליה כי יגלה ברבים שהיא מקיימת יחסי מין. במקרה נוסף דרש הנער מחברתו "דמי שתיקה" בסך 500 שקלים.

הפרשה נחשפה כשהנערה נשברה וסיפרה ליועצת בית הספר על הארועים. היועצת דיווחה למשטרת [[קריית מלאכי]], שמיהרה לעצור את שלושת הנערים. בחקירתם, הודו השלושה במעורבות בפרשה, ושוחררו למעצר בית בן שבועיים. כתב אישום יוגש נגדם בימים הקרובים.

בן 21 הורשע באונס אחייניתו

מוקדם יותר היום הרשיע בית משפט השלום בתל אביב צעיר בן 21 ממרכז הארץ באונס אחייניתו בת החמש וביצוע מעשה סדום באחיה בן השש. מפסק הדין עולה, כי הצעיר ביצע את המעשים בעת ששמר על הילדים בבית הוריו. עונשו של הצעיר ייגזר בשבועות הקרובים.

בבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר כתב אישום נגד נער בן 15 מהקריות באשמת ביצוע מעשי סדום בשני ילדים בני 7 ו-8. על פי החשד, פגש הנער את הילדים ששיחקו בחצר ביתו. הוא פיתה אותם לבוא עמו למבנה ריק בשכונה וביצע בהם מעשי סדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully