וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהו כל גופות ההרוגים הישראלים בתאילנד

שרון נובק

20.9.2007 / 11:08

הבוקר זוהתה בוודאות גופתה של רחל טופן, בת 22 מירושלים. 5 מגופות ההרוגים כבר הגיעו לארץ, היום ייערכו הלוויות ל-3 מהם

משלחת הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל לתאילנד זיהתה הבוקר בוודאות את גופתה של רחל טופן, בת 22 מירושלים, שנהרגה בהתרסקות מטוס הנוסעים באי פוקט. מוקדם יותר הבוקר, תמו הליכי זיהוי גופתה של חופית אליה, שנהרגה בהתרסקות, וארונה יוטס היום לארץ, לאחר שעוכב מסיבות ביורוקרטיות בשדה התעופה בתאילנד. בכך הושלם זיהוי כל שמונה גופות הישראלים שנהרגו באסון.

כבר ביום שלישי זוהו גופותיהם של שישה מההרוגים הישראלים. הילה גרשוני, בת 25 מחולון, וחברתה טל פלדמן מראשון לציון, בני הזוג הטרי עדי נעים ורותם נאורי, מכפר יונה, צחי ביטון, בעלה של אליה ולילי אלון, חברתה של טופן, בת 22 מירושלים.

הבוקר נחתו בנמל התעופה בן גוריון ארונותיהם של ארבעה מההרוגים, טל פלדמן מראשון לציון, צחי ביטון מנתניה, ובני הזוג עדי נעים ורותם נאורי מכפר יונה. ארונה של הילה גרשוני נחת אתמול בארץ. הלווייתה של הילה גרשוני נערכה אתמול בחולון, ושל הזוג עדי נעים ורותם נאורי ייערכו כבר היום בצהרים. הלווייתו של צחי ביטון תערך רק לאחר שיובא לארץ ארונה של אשתו חופית. מועד הלוויותיהם של שאר ההרוגים טרם פורסם.

בתחילת השבוע התרסק מטוס חברת התעופה התאילנדית “One Two Go" בעת שנחת בשדה התעופה באי פוקט. 89 מתוך 128 נוסעי המטוס נהרגו בתאונה, ביניהם שמונת הישראלים. שני ישראלים נוספים שהיו על המטוס, ולדימיר ואיזבלה פרייליכמן, הצליחו להחלץ מהמטוס, ככל הנראה, בשל תושייתו של ולדימיר, שפתח את דלתות החירום והציל נוסעים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully