וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עקב אחרי ניצב מיקי לוי?

גידי ויניש

19.9.2007 / 18:37

שני חוקרים פרטיים נחקרו בחשד שעקבו אחר לוי. בחקירתם עולה החשד כי נשלחו על ידי חבר מועצת העיר י-ם ניר ברקת

המשטרה עיכבה אתמול לחקירה שני חוקרים פרטיים בחשד כי עקבו אחר לוי ששימש עד לא מכבר כנציב המשטרה בארצות הברית. לוי התלונן במשטרה כי השניים עוקבים אחר תנועותיו והביע חשש כי נשלחו על ידי גורמים עבריינים במטרה לפגוע בו.

לוי אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "שני החוקרים החלו לעקוב ולהתחקות אחר תנועותיי ואחר חבריי ובני משפחתי" לדבריו, "הם חקרו אנשים לגבי מעורבותי בהסגרתו של זאב רוזנשטיין ועקבו אחרי

לאחר חקירה קצרה, החוקרים שוחררו ולא נפתח בעניינם תיק פלילי. עם זאת, בחקירה עלה החשד שמי ששכר את שירותם של החוקרים הוא חבר מועצת העיר ירושלים ניר ברקת. על פי החשד, ברקת, המתעתד להתמודד בבחירות הקרובות על ראשות העיר ירושלים, ביקש למצוא חומרים מפלילים ומביכים על לוי, שהוזכר כמתמודד אפשרי על ראשות העיר.

"חציית קו אדום"

לוי אמר כי גם הסרת החשד כי מאחורי הפרשה עומד גורם פלילי לא מרגיעה אותו. לדבריו, "לא חשוב אם המזמין הוא גורם פלילי או גורם פוליטי. עצם המעקב והחקירה אחרי דיפלומט בכיר וקצין בכיר שמשמש כנציג משטרת ישראל בארה"ב הוא חמור מאוד בעיני".

ניר ברקת הכחיש קשר להעסקתם של החוקרים ומסר בתגובה כי "למדתי על הסיפור מהתקשורת. אם נעשו דברים הם לא על דעתי ולא בידיעתי. גם אם מישהו חושב שעשה זאת למעני, הוא עשה זאת בלי לשאול אותי ולא לבקשתי ואני מצר על כך."

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "בעקבות מעקב שבוצע אחרי ניצב מיקי לוי, נציג משטרת ישראל בארה"ב, נבדק חשד כי גורמים פליליים הזמינו הפעילות. הנושא נבדק ביאחב"ל, נחקרו מספר מעורבים וממצאי הבדיקה הסירו חשד לפלילים. לא נמצא בסיס לעבירות אחרות. התיק נסגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully