וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעכבים את ארונה של חופית בתאילנד"

ליאת ברגמן

19.9.2007 / 15:53

הזוג צחי ביטון וחופית אליה נהרגו בתאונה בתאילנד. ארונו של צחי צפוי לעשות את דרכו לישראל, אך ארונה של חופית מעוכב בשל ביורוקרטיה

ארונה של חופית אליה, שנהרגה בתאונת המטוס בתאילנד לפני שלושה ימים מעוכב בשעה זו בשדה התעופה. על הטיסה שאמורה לצאת בשעה הקרובה לישראל, נמצאים כבר ארונותיהם של בעלה של חופית, צחי ביטון וחבריהם - עדי נעים ורותם נאורי, והם אמורים לעשות את דרכם לארץ.

חברים של חופית סיפרו לוואלה! חדשות, כי העברת הגופה מתעכבת בשל הביורוקרטיה התאילנדית. חברתה של חופית אמרה, כי "בשעה ארבע אחר הצהריים הם סוגרים את המשרדים, וחסרה חתימה אחת של רופא בשביל שניתן יהיה להעלות את הגופה על המטוס". היא אמרה עוד, כי משפחתה של חופית לא מוכנה שחופית תיקבר בנפרד מבעלה, צחי. בת דודתה של חופית סיפרה כי "מי שמנהל את המלחמה מטעמנו בתאילנד היא אמא של עדי נעים, שנמצאת כעת בתאילנד".

הבוקר זוהתה גופתה של חופית, תושבת כפר יונה. עד כה זוהו גופותיהם של שבעה מבין שמונת הישראלים שנעדרים מאז התרסקות המטוס. היום הובאה למנוחות הילה גרשוני, בת 25 מראשון לציון בבית העלמין בחולון.

ממשרד החוץ נמסר, כי הם הם עמדו בקשר עם כל הגורמים הרלוונטים על מנת לקצר את תהליכי הביורוקרטיה במדינה.ארונה של חופית יצא ככל הנראה מחר, עם ארונה של בעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully