וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד או-ג'יי סימפסון

שי אילן

19.9.2007 / 13:53

סימפסון יואשם בשוד מזוין, בתקיפה ובחטיפה ויופיע הבוקר לפני שופט. אחד מקורבנות התקיפה סבל מהתקף לב קשה

התביעה הציבורית הגישה כתב אישום נגד [[או-ג'יי סימפסון]] ועוד שלושה בני אדם, בחשד לשוד מזוין בשבוע שעבר. סימפסון, כוכב [[פוטבול]] לשעבר ושחקן קולנוע נאשם בכך שנכנס יחד עם חבריו לבית מלון בלאס וגאס ולקח באיומי אקדח מזכרות שהיו שייכות לו ולטענתו נגנבו ממנו. בכתב האישום 11 סעיפים, שמלבד שוד מזוין כוללים גם חטיפה מדרגה ראשונה תוך איום בנשק ותקיפה בנשק חם. לדברי התביעה, סימפסון התכוון יחד עם עמיתיו לפשע להחזיק בקורבנות התקיפה, ולכן הם נאשמים גם בחטיפה. הנאשמים האחרים הם וולטר אלכסנדר, קלרנס סטיוארט ומייקל מקלינטון.

ברוס פרומונג בן ה-53, אחד מקורבנות התקיפה סבל מהתקף לב קשה בעקבות המקרה ואושפז בבית החולים במצב קשה. בידי המשטרה תמונות ממצלמת האבטחה של שני חשודים נוספים שלא זוהו עד כה. על פי החשדות, סימפסון וחבורתו כיוונו נשק לפרומונג ולאלפרד ברדסלי ולקחו מהם את המזכרות, את הטלפון הנייד של פרומונג ואת כובע הבייסבול והמשקפיים של בירדסלי. לדבריו של ברדסלי, הוא חשב בתחילה שמדובר בכוחות משטרה.

סימפסון צפוי למאסר ארוך

סימפסון הופיע הבוקר (רביעי) לפי שעון ארה"ב לפני שופט, שקבע ערבות של 125 אלף דולר לשחרורו. על סימפסון נאסר לצאת מארצות הברית והוא הוזהר שלא ליצור קשר עם המתלוננים.

אם יורשע בכל האישומים, צפויה לו תקופת מאסר ארוכה ביותר. לא ברור אם האנשים שתקף סימפסון אכן גנבו ממנו את החפצים. לטענתם הם הגיעו אליהם בתום לב, אבל על פי קלטת אודיו שהתפרסמה לפני כמה ימים, סימפסון בלי ספק איים עליהם ונהג בתוקפנות. סימפסון זוכה מאשמת רצח אישתו ב-1994 במשפט הפלילי, אך בתביעת הנזיקין האזרחית הוא הפסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully