וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני כאן בגלל אישתי

18.9.2007 / 8:46

זוג בוסני צעיר העביר את זמנו בצ'יטוט באינטרנט, כדי לספר על הקשיים בחיי הנישואין ההדדיים. פרט אחד הם לא לקחו בחשבון

לפעמים המציאות חזקה מכל דמיון. סאנה קלאטריץ' ובעלה אדריאן מבוסניה, סבלו מבעיות בחיי הזוגיות הקצרים שלהם. את המזור, מצאו כל אחד מבני הזוג בנפרד - בצ'טים ובפורומים שונים באינטרנט. אולם שום דבר לא הכין אותם לגילויי שבמהלך כל הזמן הזה, הם בעצם דיברו האחד עם השני.

הזוג קלאטריץ', או בשמות הקוד שלהם ברשת: "מתוקית" ו-"נסיך האושר", העבירו את השגרה המעיקה בהתכתבות הדדית מבלי לדעת שהם מדברים האחד עם השני. מרבית השיחות התנהלו בזמן שאדריאן, או "נסיך האושר", היה בעבודתו.

"הוא לא דיבר ככה כשהיינו ביחד"

לאחר שיחות נפש רבות על מערכת היחסים הבעייתית של שניהם, ובדומה למערכות וירטואליות רבות, החליטו השניים להפגש. "חשבתי שמצאתי את אהבת חיי לפי הצורה ש'נסיך האושר' דיבר אלי", אמרה סאנה, "הוא כתב דברים שלעולם לא אמר כשהיינו ביחד".

"קבענו להפגש מחוץ לחנות כשכל אחד מאיתנו מחזיק בוורד", הוסיפה בת הזוג הממורמרת. "כשראיתי אותו מתקרב למקום עם הפרח בידו, הבנתי מה ארע... הרגשתי נבגדת וכעוסה", סיכמה סאנה, שבעצמה המתינה ל"נסיך חלומותיה".

אדריאן הבעל, הגיב גם הוא למפגש הבלתי צפוי. "מאוד שמחתי לפגוש מישהי שסוף כל סוף הבינה אותי, אבל במהרה הסתבר לי שלא מצאתי שום דבר חדש". עוד הוסיף כי הוא "מתקשה להאמין שאותה אחת שדיברתי איתה כל הזמן הזה, 'מתוקית', היא אותה אחת שנשאתי לאישה". אולם גם זה עתיד להשתנות: בעקבות הארוע, מיותר לציין כי הזוג הצעיר החל בתהליכי גירושין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully