וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחותיהם של 3 נעדרים הגיעו לפוקט

שרון נובק

17.9.2007 / 18:05

שגרירת ישראל בתאילנד והקונסול קיבלו את פניהם אחה"צ. זוהו גופותיהם של 2 נעדרים, אך ממתינים לאישור משלחת המז"פ שנמצאת בתאילנד

שגרירת ישראל בתאילנד יעל רובינשטיין והקונסול חנוך עמדי, קיבלו אחר הצהריים (שני) את קרוביהם של שלושה מהישראלים שנעדרים מאסון המטוס בשדה התעופה בפוקט.

קודם לכן הבוקר, מסר נציג משטרת ישראל בתאילנד סנ"צ יקי עובד, כי משטרת תאילנד זיהתה את גופותיהם של שניים מהנעדרים הישראלים בתאונת המטוס שארעה אתמול באי פוקט. בתוך כך, כל 91 גופות הנספים באסון חולצו מהמטוס.

עם זאת, דוברות אגף חקירות מודיעין במשטרה מיכל חיים ביקשה להדגיש כי זיהוי הגופות אינו ודאי, כל עוד לא זוהו על ידי משלחת זיהוי פלילי מישראל, שעדיין עושה את דרכה לתאילנד. "המשלחת צפויה להגיע היום, לאחר שאספה בארץ דגימות DNA ופרטי זיהוי ודאיים של הנעדרים. ככל הנראה, רק מחר בבוקר ינתן זיהוי ודאי".

מד"א וזק"א נחתו בפוקט

שמונה ישראלים, שהיו אתמול על מטוס הנוסעים התאילנדי שהתרסק, עדיין מוגדרים כנעדרים. השמונה הם עדי נעים ורותם נאורי, תושבי כפר יונה שהתחתנו לפני כשבועיים, חבריהם יצחק (צחי) ביטון וחופית אליה, תושבי נתניה, לילי אלון וחברתה, רחל טופן, בנות 23 מירושלים, טל פלדמן והילה גרשוני.

משלחות של מד"א וזק"א הגיעו הבוקר לפוקט, ומשלחת זיהוי פלילי של המשטרה צפויה להגיע לאי במהלך היום.

הקופסאות השחורות נמצאו

הבוקר אותרו שתי הקופסאות השחורות של מטוס חברת התעופה "One Two Go" שהתרסק כשניסה לנחות באי פוקט בתנאי מזג אוויר קשים. בקופסאות מתועדים נתוני הטיסה שעשוים לשפוך אור על נסיבות התאונה. הן יישלחו לבדיקה בארצות הברית.

שר התחבורה התאילנדי טירה האוצ'רואן אמר הבוקר, כי הוא מקווה שתוך כמה שבועות יתבררו נסיבות התאונה. 91 בני אדם נהרגו בהתרסקות. 42 נוסעים ניצלו ואושפזו בבתי חולים באי. בין הניצולים גם שני ישראלים, ולדימיר ואיזבלה פרייליכמן, שאושפזו בבית חולים מקומי עם פציעות קלות.

לפרטים על מצב הפצועים והנעדרים ניתן לפנות לחדר המצב של משרד החוץ בטלפון 02-5303155

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully