וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורפי הגופות נגד שר הדתות

שרון נובק

17.9.2007 / 15:08

חברת "עלי שלכת", המתמחה בשריפת גופות, הגישה קובלנה לוועדת האתיקה נגד השר כהן מש"ס, שהשווה אותם לנאצים

בית הלוויות "עלי שלכת", המספק שירותי שריפת גופות, הגיש אתמול (ראשון) קובלנה לוועדת האתיקה של הכנסת נגד שר הדתות יצחק כהן (ש"ס), שהשווה בין מפעילי בית הלוויות לבין הנאצים. ב"עלי שלכת" דורשים מהוועדה לקיים בירור בעניין, ולהעניש את השר כהן.

השר כהן צוטט בחודש האחרון בעיתונות כמי שטען נגד חברת "עלי שלכת" ונגד מפעיליה כי הם "יונקים את מורשתם ממשמידי העם היהודי" ו"מיישמים כאן פתרון סופי מחודש".

"עלי שלכת" טוענת כי התבטאויותיו של השר כהן סותרות כללי אתיקה שונים החלים על חברי הכנסת, ודורשת שהתייחסות ועדת האתיקה תהיה נחרצת וחד-משמעית. החברה מזכירה כי הוועדה קבעה בעבר שיש להתייחס בחומרה לשימוש בכל כינוי השייך לעולם המונחים של הנאציזם הגרמני. מנכ"ל "עלי שלכת" אלון נתיב אמר כי "גם אם ח"כ יצחק כהן מתנגד לשריפת גופות, השוואת פעילותינו לפתרון הסופי ולאושוויץ, חמורה במיוחד".

חברת "עלי שלכת" היא החברה הראשונה המספקת שירותי שריפת גופות בישראל. לאחרונה הותקפה החברה בחריפות על ידי גורמים חרדיים ודתיים המתנגדים לשריפת גופות.לפני מספר שבועות אף נשרף מתקן השריפה של "עלי שלכת" - ימים ספורים לאחר שיו"ר זק"א יהודה משי זהב חשף את מיקום המתקן וצולם לידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully