וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או-ג'יי סימפסון נעצר שוב

16.9.2007 / 22:56

משטרת לאס וגאס עצרה לחקירה את סימפסון, הטוען כי החפצים שלקח בכוח מסוחרי מזכרות נגנבו ממנו. "אנשי סימפסון כיוונו אקדחים"

או-גיי' סימפסון נעצר היום (ראשון) על ידי המשטרה לצורך חקירה בנוגע למעורבותו בשוד במלון בלאס וגאס, במהלכו נלקחו בכוח מספר מזכרות הקשורות לסימפסון מסוחרים שהציעו אותן למכירה.

לטענתו של סימפסון, שנחלץ בעבר בעור שיניו מאשמת רצח אשתו ומאהבה, הוא נכנס לחדר עם קבוצה של חברים לא חמושים, לאחר שנודע לו שפריטים אישיים הקשורים אליו מוצעים למכירה. לדבריו, מדובר בחפצים שנגנבו ממנו, תמונות של משפחתו ושל עצמו כילד, ותמונות שצולמו על ידי אשתו לשעבר. עוד הוא טוען כי דיבר בטלפון עם אחד הנפגעים בתקרית ושניהם הגיעו להסכמה כי התקרית נופחה מעבר לפרופורציות.

אחד המעורבים האחרים, ברוס פרומונג, אספן מזכרות ספורט, העיד כי שני גברים שליוו את סימפסון כיוונו אקדח לעבר הנוכחים בחדר. אותו פרומונג לקח חלק במערך ההגנה במשפטו של סימפסון ב-1997, כשהעיד שמחיריהם של פריטי אספנות הקשורים לסימפסון צנחו מאז התפרצה פרשת הרצח ב-1995, על מנת להוכיח כי אין ביכולתו לשלם פיצויים למשפחתו של המאהב של אשתו לשעבר.

תומס ריצ'יו, סוחר העוסק במכירות פומביות תיאר את השתלשלות האירועים: לדבריו הוא קיבל לפני חודש טלפון מאדם שטען שיש לו פריטים שהיו שייכים לאו-ג'יי סימפסון, והוא מבקש למכור אותם. האדם אמר שברשותו כדורי פוטבול ממשחקים היסטוריים, תמונות ואפילו את הבגדים אותם לבש סימפסון כשזוכה מרצח אישתו.

ריצ'יו חשד שהאופן בו הושגו הפריטים היה לא חוקי. הוא יצר קשר עם או-ג'יי סימפסון וקבע איתו פגישה, כדי לבדוק אם הפריטים נגנבו ממנו ולהודיע למשטרה. במקום לפעול כך, אומר ריצ'יו, סימפסון הגיע מלווה בשבעה גברתנים, שלפחות אחד מהם נשא אקדח. הענינים יצאו משליטה עד מהרה. "זה היה כמו פריצה לבית", סיפר ריצ'יו לרשת CNN. "או-ג'יי היה עצבני מאוד. זה היה מכוער. החבורה שלו פשוט לקחה את הדברים והלכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully