וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צה"ל הרג פלסטיני בשכם

יוני מנדל ושרון נובק

16.9.2007 / 9:35

3 חמושים פלסטינים נורו הלילה בשכם. ע"פ דיווחים פלסטינים, אחד מהם נהרג. טנקים ומסוקים של צה"ל פועלים משעות הלילה גם בעזה

שלושה פלסטינים נורו הלילה על ידי חיילי צה"ל במהלך פעילות מבצעית ב[[יהודה ושומרון]]. סוכנות הידיעות הפלסטינית רמאטאן דיווחה הבוקר, כי חמוש מגדודי [[חללי אל אקצה]], הזרוע הצבאית של [[פתח]], נהרג בחילופי אש עם צה"ל. לפי הדיווח, ההרוג הוא יוסוף אל-עאס, בן 24, תושב מחנה הפליטים בלטה. הפלסטינים מציינים כי הוא נפגע פגיעה ישירה מאש צה"ל בחילופי אש במזרח [[שכם]] ונהרג במקום.

דובר צה"ל אישר כי הלילה נורו שלושה חמושים באזור שכם. אחד מהם נפצע במחנה הפליטים עין בית אלמא באורח בינוני והועבר לטיפול בבית חולים בישראל. שני חמושים נוספים נפגעו במחנה הפליטים בלטה, ומצבם לא ידוע.

צה"ל פועל משעות הלילה גם ב[[רצועת עזה]]. מקורות פלסטינים מדווחים כי טנקים ודחפורים של צה"ל פועלים בחיפוי מסוקים ממזרח לרפיח. על פי הדיווח, הכוח נכנס לבתים ועצר כמה תושבים. הכוחות תקפו בין השאר חוליית מחבלים שתכננה לשגר פצצות מרגמה לעבר ישראל. חברי החולייה נפגעו.

בתוך כך, בקול ישראל דווח כי גורם ב[[חמאס]] אמר שישקול ברצינות לחדש את הרגיעה עם ישראל, אם יפסיק צה"ל לפעול ברצועת עזה וישראל תפתח את המעברים לרצועה ותקל על תושביה. לראשונה לא דורש חמאס מישראל לנקוט בצעדים אלה גם בגדה המערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully