וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתון צרפתי: מדלן מתה ממנת יתר

14.9.2007 / 10:46

לפי העיתון "France soir", בידי המשטרה הפורטוגלית הוכחות כי הילדה הבריטית שנעלמה "צרכה כדורי שינה בכמות גדולה"

האם הילדה הבריטית מדלן מק'קאן שנעלמה בראשית חודש מאי, מתה ממנת יתר של כדורים? העיתון הצרפתי "France soir" מדווח היום כי המשטרה המקומית בפורטוגל סיפקה לעורכי הדין מטעם התביעה תיק המכיל הערכות על גורלה של מדלן.

לפי מקור בעיתון, הראיות שנאספו מהמכונית ששכרו הזוג מק'קאן "יוכיחו שמדלן צרכה תרופות, ככל הנראה כדורי שינה, בכמות גדולה". עוד נאמר כי "הפרסום אינו מבוסס על חצאי ידיעות... זו לא תיאוריה אלא עובדה שרירה המבוססת על ראיות הנמצאות בידי גורמים רשמיים בפורטוגל".

הרכב מוחזק על ידי המשטרה

בתחילת השבוע, דווח כי משטרת פורטוגל מצאה התאמה מדויקת ל-DNA של מדלן מק'קאן במכונית בה השתמשו הוריה, בפנים המכונית ובתא המטען. הזוג מק'קאן שכרו את המכונית זמן מה אחרי שביתם נעלמה, עובדה התורמת למסתורין האופף את הפרשה.

בשלב זה הרכב השכור מוחזק על ידי המשטרה לבדיקות נוספות, כמו גם כדי למנוע מאנשים המקורבים למשפחת מק'קאן לבצע בדיקות משלהם. לטענת גורמים במשטרה הפורטוגלית, הוכנו עוד כ-40 שאלות חדשות לזוג מק'קאן כתוצאה מהממצאים החדשים בפרשה.

אולם בבריטניה הקולות לגבי הגילויים החדשים גוררים ביקורת. "הדוגמאות שנאספו רחוקות מלהיות אידיאליות לחקירה", טען מומחה אנגלי. מקורבים לזוג מק'קאן דווחו כי האב גרי נשמע אומר כי קיימים "פערים גדולים בתיאוריות השונות של המשטרה הפורטוגלית הבנויות על השערות מגוחכות". עוד אמר האב: "מבחינתנו אין שום הוכחות שעשויות להוביל למסקנה שמדלן מתה. אני ואשתי בטוחים במאת האחוזים בחפותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully