וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתחת לפני השטח - הסקס בעולם הערבי סוער"

12.1.2008 / 10:54

40 סקסולוגים מהעולם הערבי מתחו ביקורת על השמרנים, המעודדים פוליגמיה ורצח נשים, אך גילו כי בחדרי חדרים היצרים גועשים

ועידה ערבית יוצאת דופן נערכה לאחרונה באוניברסיטת אוקספורד. 40 סקסולוגים ערבים מהמזרח התיכון נפגשו בפעם הראשונה לדיונים בנושא הרגלי המין בעולם הערבי.

בועידה, שנמשכה שלושה ימים, שמעו הנוכחים כי הפעילות המינית בעלום הערבי דומה יותר להתעללות מינית. החוקרים סיפרו כי החברה הערבית נחסמת על ידי שמרנים דתיים שמעודדים פוליגמיה ורצח נשים על רקע "חילול כבוד המשפחה". לפי נתונים שפרסם ארגון האו"ם למען הילד בירדן, לדוגמה, נרצחות בממוצע 23 נשים בכל שנה.

החוקרים טענו כי 50 אחוז מהנשים הלבנוניות מאבדות את בתוליהן לפני שנישאו ואילו במרוקו התופעה נפוצה עוד יותר ומגיעה עד 70 אחוזים. למרות הנתונים במרוקו קיום יחסי מין לפני הנישואין הוא עבירה על החוק.

עוד התברר כי אחת התוכניות הפופולריות בלבנון עסקה בשיחות על מין. במשך שלוש שנים רצה התוכנית כשהרייטיניג הגבוה ביותר היה בדיונים חיים שעסקו בכל נושא, מאוננות ועד גילוי עריות. במהלך התוכנית התקשרו נשים רבות שהתלוננו כי איבר המין של בעליהן קטן מידי.

כאשר מדובר על הומוסקסואליות מתברר כי הנושא הוא בבחינת טאבו רק מעל פני השטח. אחד החוקרים מהמפרץ סיפר כי "בבתי סוהר הומוסקסואליות הן עניין שבשיגרה".

מבקרי הוועידה טענו שהסקסולוגים מבקשים להתאים את מנהגי המין בעולם הערבי לאלה הקיימים בעולם המערבי וכי השמרנים הדתיים עדין לא הרימו יידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully