וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה של ביזאר, דובים, והשדיים של בלייר

שי אילן

11.9.2007 / 18:56

לכבוד השנה החדשה, אספנו למענכם כמה מהארועים והתמונות, שהנעימו את זמנינו השנה משולי החדשות. עולם כמנהגו נוהג

ריכזנו עבורכם כמה מהפרפראות של השנה הקודמת, שיאי השטות והאיוולת, החדשות החביבות, המוזרות, אלה שהנעימו את זמננו או הבהילו אותנו אבל לא היו בראש הכותרות.

הדבר המוזר ביותר שראינו השנה הוא המפלצת ימית הזו, בעלת ראש של כריש וגוף של צלופח, שנצפתה במים הרדודים ליד מחוז שיזואוקה ביפן. כרישים ממין זה נמצאו מתים בעבר ברשתות דייגים, אולם נדיר מאוד למצוא אותם חיים. מדענים יפנים אמרו שקיימים מאובנים של יצורים דומים בני 80 מיליון שנה, וכינו את הכריש "מאובן חי". החלטנו להזכיר לכם בוידאו קצר.

הכי חמוד – הדוב קנוט

הדוב קנוט היה הפייבוריט השנה בקטגוריית החמודים. קנוט נולד בגן החיות של ברלין. אימו דחתה אותו ואת אחיו שמת זמן קצר אחרי הלידה. בהתחלה שקל גן החיות להמית אותו, אבל בלחץ הציבור שונתה ההחלטה. תומס דולפרין, מטפלו של קנוט, החל להאכיל אותו מבקבוק.

קנוט הפך לפופולרי להפליא ומשך עשרות אלפי בני אדם לצפות בו. לאחרונה הכריז גן החיות כי מיליון מבקרים צפו בדוב, שכבר אינו גור חמוד אלא דוב לבן, רב רושם.

מנהיגי אירופה מגלים טפחיים

פוליטיקאים אירופיים חשפו עצמם השנה לעין כל רואה, בצילומי פפרצי בחופשות ובצילומים מוזמנים. לאחרונה צולם ניקולא סרקוזי, נשיא צרפת הטרי צולם בארצות הברית כשהוא חותר בסירה בעת חופשתו. השבועון "פארי מאץ'" פרסם את התמונה, עם שינויים קלים. הוא מחק לסרקוזי את השומנים במותניים, שלא לבייש את הרפובליקה. עיתון אחר, ל'אקספרס, חשף את התרמית, ואת הצמיגים של סרקוזי.

טוני בלייר הראה שמנמנות באזור אחר והוכיח שגם לראש ממשלת בריטניה יש צדדים, איך נאמר, מעודנים יותר. בלייר שהה גם הוא בחופשה בארצות הברית, אצל משפחת גיב מהבי-ג'יז בביתם שבפלורידה. הוא עורר מיני שערורייה כאשר התגלה כמה כסף עלתה החופשה למשלם המסים הבריטי. מארחיו דווקא אמרו שהוא שהה אצלם בחינם.

ולדימיר פוטין הגדיל לעשות מכולם. אצלו אין טיפת שומן מיותרת והוא רצה להראות את זה לעולם. לכן הוא הזמין צילום מבוים של עצמו, בלי חלק עליון. ישנן ספקולציות רבות מדוע החליט פוטין להצטלם כך. רבים סבורים שזה חלק מהמסר שהוא מבקש לשדר למערב, שברוסיה יש בעל בית חזק. מכל מקום, הרבה פחות רופס ממנהיגי המערב.

הומר סימפסון סמל פיריון

דמותו של הומר סימפסון, ליד סמל רוחני הפגאני "הענק של סרנה אבאס" בבריטניה, הרגיזה את קהילת עובדי האלילים במדינה. הענק מן המאה ה-17 מחזיק בידו אלה ואבר מין גברי מזדקר מחלציו. במשך דורות מגיעים למקום, סמוך לעיר דורסט, זוגות רבים המאמינים שהדיוקן העצום יסייע להם בבעיות פריון.

דיוקנו של הומר סימפסון צויר ליד הענק כתעלול פרסומת לסרט על הסימפסונים. הומר מחזיק בידו דונאט ענק, שמן האוויר נראה כאילו מכוון לעבר חלציו של הענק.

אן בריאן-אוונס, יו"ר ההתאחדות הפגאנית באזור מחתה נגד חוסר האסתטיקה והכבוד. היא אמרה לרשת הטלוויזיה "סקיי": "קיווינו למזג אוויר יבש, אבל שיניתי את דעתי. אני אעשה קסמים להורדת גשם, כדי שהוא ימחק את הדמות". עובדה מקאברית, אולי, היא שבמהלך הקיץ ירדו באזור גשמים כבדים ביותר, שגרמו לנזקים רבים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

עלילות הב.מ.וו של בקהאם במקדוניה

הב.מ.וו המשוריינת, 4X4, של היהלום באוזנה של הממלכה המאוחדת דייויד בקהאם, נמצאה בריאה ושלמה במהלך השנה, אחרי שנגנבה. העובדה המפתיעה היא שהמכונית נמצאה ברשותה של שרת הפנים של מקדוניה, גורדנה ינקולובסקה. ה"לאסי" של המכוניות נגנבה כשהיה הכוכב בספרד, והגיעה בדרך חתחתים. לפי הדיווחים, המכונית נשלחה ליוון ומשם למקדוניה על ידי כנופיית גנבי רכב.

בתחילה אמרה משטרת מקדוניה ש"אין הוכחה שהמכונית אכן שייכת לבקהאם". לדבריהם, המכונית האמורה אפורה ואילו הג'יפ של בקהאם היה שחור. מאוחר יותר אמרה השרה שצולמה נכנסת למכונית: "אני מעריצה גדולה של בקהאם ואני מקווה שהוא יבוא לקחת את המכונית, כדי שאוכל לפגוש אותו ולתת לו את המפתחות באופן אישי". הספייס בוי לא טרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully