וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה אתם רוקדים בחג?

12.9.2007 / 16:00

פעם כששאלו "איפה אתם בחג", רצו לדעת אם אתם אצל ההורים או אצל הדודה. היום רוצים לדעת אם אתם ב-TLV או באומן

כמו בכל שנה, ממש עם פרוץ תלושי השי לחיינו, מגיעה גם שאלת מיליון הדולר, שכמעט אי אפשר לצאת ממנה מנצחים: "איפה אתם בחג?". פעם, כשעדיין היינו מעט תמימים, התשובה היתה או "אצל ההורים בדרום" או "בקיבוץ של סבתא בצפון". היום התשובות הן או ב-TLV או באומן, או בכל מסיבה אחרת, העיקר שיהיה אלכוהול והרבה.

בעבר, פירושו של החג היה לנסוע עם הסיר של הקומפוט בפייסטה המשפחתית, לאכול את קציצת הדג האפורה מקושטת בעיגול כתום, להחמיא לדודה רגינה על האוכל התפל, לחייך לכולם חיוך מאולץ ולברוח בחזרה הביתה לשידור חוזר של עוד סרט ישראלי ישן נושן. היום, בעיקר אם אתם תל אביביים שחיים בבועה, לא עלינו, תרצו למהר הביתה כדי להספיק למסיבות שיש לעיר להציע. ההפקות גדולות, ההזמנות מחולקות תחת כל עץ רענן, והאלכוהול ישכיח מכם את כל השאלות המעיקות בסגנון "מתי נראה אותך כבר מתחתן?".

אם אתם אכן מתגעגעים לתמימות, "מסיבת כיתה ד'" זה המקום בו תוכלו לעכל את ארוחת החג. עידן גבריאל, טל ארגמן וצח זמרוני ינגנו מוזיקת אייטיז שמחה, יורוטראש, יורופופ וגל חדש ויחזירו אתכם לימים שסמנתה פוקס הגיעה למקום השני במצעד הלועזי השנתי ב-86' וכולנו הלכנו עם בנדנה כי אדם היה הכוכב הכי גדול. הדלתות נפתחות בחצות, ב"ברזילי", רחוב הרכב 13 בתל אביב.

שנת קסמים, שלום ואהבה

אם אתם בצד האחר של השולחן, כלומר הומואים, המקום בו תרצו לשכוח את שאלות ה"מה עם חברה?" של כל הדודות, למרות שהן כבר יודעות שמקסימום תביאו איזה גברבר הביתה, זה ה-TLV. ליין Forever Tel Aviv במסיבת "אברה קדברה" מארח את טוני מורן, מלך מסיבות ההומואים בניו יורק. עופר ניסים, אחד ה-DJ האהובים במיוחד על הקהילה הגאה יתן את הסט המרכזי. אם אתן בנות – תשכחו מזה, המסיבה לבנים בלבד. דלתות נפתחות בחצות, מועדון ה-TLV, נמל תל אביב.

ה-מסיבה של יום חמישי, זו שתגרום לכם להתחמק מארוחת השאריות בחג עצמו תתקיים ב"אומן 17". שירזי פותח את עונת האפטרים בטי דאנס ראש השנה המסורתי, שמתקיים כבר למעלה מעשר שנים. מסיבת "שלום ואהבה" תיפתח כבר ב-12:00 בצהריים, במסיבה שתימשך עד שישי לפנות בוקר. ברחבה המרכזית יתקלטו קלייב הנרי וג'סטין דרייק הבריטים, ברחבה השניה ובחוץ יתקלטו הקבועים של הליין בצירוף מי שבדרך כלל מוצמד לו התואר שף, אבל מדי פעם הוא מופיע גם כ-DJ ישראל אהרוני. מועדון "האומן 17", בתל אביב.

לא מספיק לכם? רוצים עוד מסיבות? מחפשים עוד תרוצים להתחמק מהדודות? אל דאגה, יש עוד הרבה מסיבות להומואים, סטרייטים, בתל אביב, בווילות ואפילו מחוץ לאזור חיוג 03. למטה מחכה לכם קישור לוואלה! לילה. לאן שאתם לא הולכים – תשתו, תהנו, אבל תקחו מונית. כדי שהשנה תהיה באמת טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully