וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקסאם בזיקים - מתנה לרמדאן"

יוני מנדל

11.9.2007 / 16:07

כרוז של הג'יהאד האיסלמי מקדיש את הפעולה הבוקר בה נפגעו 69 חיילים לאומה המוסלמית. "באיחולים חמים, לרגל החג"

שם הקוד למבצע שיגור הקסאמים על בסיס זיקים ממנו נפגעו 69 חיילים הוא "שחר הניצחון" (במקור – פג'ר אל-אינתיסאר), כך מדווח אתר האינטרנט הרשמי של גדודי אל-קודס, הזרוע צבאית של הג'יהאד האיסלמי. בכרוז חדש שפירסמה התנועה כסיכום לפעולה נאמר ש"היא נעשתה כמתנה לרגל תחילת חודש הרמדאן המבורך". לפי הכרוז, "אנו מקדישים את ההצלחה הכבירה לאומה המוסלמית. באיחולים חמים, מלב אל לב, לרגל תחילת חודש הרמדאן, הוא חודש הג'יהאד, ההיצמדות אל הקרקע, הנתינה והמסירות לאללה".

לפי הכרוז, "היו כאלו ברשות שרצו להגיע להסכמים ולהפסיק את המוקאוומה (המאבק המזויין – י"מ). אבל למרות המחסומים וגדר ההפרדה, האמצעים הביטחוניים והאלקטרוניים בהם אנו נשלטים והמטוסים והמזל"טים החגים בשמינו בשביל לתת לציונים שליטה מלאה עלינו, לא נכנענו ולא הפסקנו את ההתנגדות. אנחנו הוכחנו שהמאבק אפשרי".

"למרות פשטותם של הטילים", נכתב בכרוז, "הם הפכו לכלי חשוב וזאת בגלל שהם שיפרו את יכולות המוקאוומה. הם איפשרו לנו לפעול בהתאם לתנאים הקשים בהם אנו מצויים. הם איפשרו לנו לחדור את המצור הביטחוני שהטיל עלינו הכובש הציוני. בכך יכולנו לשקף את רצון העם, שלא להיכנע ולא להשפיל מבט ולהתנגד לאוייב האכזר".

"יד אלוהים סייעה לפעולה"

בכרוז ישנה התייחסות נוספת ל"אלו ברשות הפלסטינית שרצו למחוק את המילה מוקאוומה", תוך רמיזה גסה לראש הממשלה הפלסטיני [[סלאם פיאד]] שהודיע לפני שישה שבועות שהמילה "מוקאוומה" תושמט ממצע הממשלה הפלסטינית וזאת לראשונה בהיסטוריה של הרשות.

"אין ספק שיד אלוהים בדבר תזמון הצלחת המבצע", נכתב בכרוז, "בדיוק בתקופה בה נפגש אולמרט עם צדדים פלסטינים, ובתקופה בה רבים מודיעים על 'מחיקת ההתנגדות', הגיעה הפעולה הזו. פעולה שמגיעה עם ברכת אללה, בפתח חודש הרמדאן, ובכך מעבירה מסר ברור – המשיכו עם ההתנגדות, אללה יהיה בעזריכם, ואם תאמינו באללה - אין דבר שהוא בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully