וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד חברי התא הניאו נאצי

11.9.2007 / 13:35

כתב האישום כולל סעיפים של תקיפה, הסתה ואיומים, וחושף ציטוטים משיחותיהם: "זו מדינה של יהודונים מזדיינים"

הפרקליטות הגישה היום כתב אישום נגד שמונת הנערים שחשודים בהשתייכות לקבוצה ניאו נאצית. כתב האישום כלל סעיפים של קשירת קשר לביצוע פשע, תקיפה בנסיבות מחמירות ממניע גזענות או עוינות כלפי ציבור, פרסום הסתה, החזקת פרסום גזעני. אלי בואניטוב שחשוד כי הנהיג את הקבוצה הואשם גם בתקיפה ובאיומים.

כתב האישום כולל מספר תקריות אלימות בהן מואשמים החשודים. לרבות תקיפה של עובדים זרים וחסרי בית. על פי החשד, הנאשמים אף תיעדו חלק מהתקריות בהן הם היו מעורבים במצלמת וידאו והפיצו את הסרטים ברשת האינטרנט.

בכתב האישום נחשפה גם תכתובת ICQ בין מנהיג התא אלי בואניטוב לשאר החשודים: "תבין, [[נאו-נאציזם]] זה דבר שאם אתה נכנס לזה אתה לא יכול לצאת, זה מושך. בטח לא את כולם שולחים לאקציות פתוחות, אבל תנועה זו גורמת להרבה לצייר צלבי קרס על בתי כנסת. הבעיה היא שפה אין מה להילחם כי זו מדינה של יהודונים מזדיינים, אנחנו לא יכולים. לא אני ולא אתה, ואפילו לא אדולף ניסה זכרו לברכה".

"מחפשים אותנו כי אנחנו רוסים"

אחד מהחשודים אף הואשם החזקת נשק לאחר שבחיפוש בביתו נמצאו כ- 720 גרם של חומר נפץ, כ- 4 ק"ג חומר הודף, רימון עשן, ואביזרים שונים היכולים לשמש להרכבת מטען חבלה.

הנאשמים כפרו בהאשמות שיוחסו להם והכחישו את חברותם בתא הניאו נאצי. החשוד בהנהגת החבורה אריק (אלי) בוניאטוב אמר כי "זה לא נכון שאומרים שאני נאצי". אמו של בוניאטוב תקפה את המערכת: "בגלל שאנחנו רוסים המשטרה מחפשת אותנו. זה נכון שהוא עבריין, אבל הוא לא נגד המדינה. המשפחה שלנו סבלה מנאצים... סבא וסבתא שלי. הילד שלי נזרק בישראל לפח הזבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully