וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך ההישרדות לארוחת החג

12.9.2007 / 16:00

בצל המתיחות עם ציר הרשע (אחים-דודה-חותנת), מגישה לכם וואלה! חדשות ערכת חירום, שנכתבה בדם (או לפחות בחזרת)

חולצה לבנה, שופר, שערי שמים נפתחים, תחושה של חגיגיות מהולה בהתרגשות של שנה חדשה. עד שנזכרים - ארוחת החג אצל הדודה, חג אצל ההורים של אשתך, חג שני על רצפת חדר השירותים מייחל למותך שיבוא במהרה בימינו.

כדי להקל עליכם בצליחת החג, כותבי וואלה! חדשות ריכזו עבורכם את מיטב הטיפים שנכתבו בדם, או לפחות בחזרת. זה עושה כתמים נוראיים.

אל תעשה: ויכוחים פוליטיים

נסה להימנע מהבעת עמדות פוליטיות נחרצות ליד שולחן החג. ביטויים כגון "צריך כבר לצאת מהשטחים", או לחילופין "ברור שההתנתקות הייתה טעות", אינם תורמים לאווירת החג. גרועה עוד יותר היא הנטייה להזכיר שמות של פוליטיקאים תוך כדי לעיסה. "אהוד ברק", "אביגדור ליברמן" ו"צחי הנגבי" פוגעים קשות בתיאבון. סוגיית המשתמטים? עדיף כבר לתקוע עצם של דג בגרון.

עשה: התפנה ברגע הנכון

כשמתעורר ויכוח פוליטי ואתה מבחין שאתה עומד לצעוד לתוך מלכודת התפוח בדבש הזו, הנהן בהסכמה והקפד לשתוק, או שפשוט תצא לעשן במרפסת עם בת הדודה הפריקית שלך.

אל תעשה: דם על הידיים (הריקות)

אל תגיע לארוחת החג אצל הדודה בידיים ריקות. אתה כבר בן 30, הבונבוניירה הממוחזרת של אימא לא תמחק את הבושה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עשה: מתנות ריחניות

פרחים, בקבוק יין שקנית למטה בסופר דקה לפני שההורים אספו אותך לגבעתיים (שם גרים כל הדודים), נרות בריח וניל-פטשולי-לבנדר למהדרין. מיותר ופאתטי, אבל עושה את העבודה.

אל תעשה: צמחונות זה רצח

אל תנסה לשכנע את הרוצחים בדיוק ברגע הגשת הבקר, עוף, עגל או כל יצור אחר שפעם הייתה לו אימא וכעת מוגש לשולחן שבשר זה רצח. זכור שרוב הנוכחים גדלו בתקופת הצנע.

עשה: ספין הכשרות

תגיד, "לא תודה, אני שבע", אפילו "לא תודה, אני שומר כשרות ואכלתי חלב" למרות שהגעת לשם באוטו בחג. בכל מקרה, אל תעז להודות בצמחונות.

אל תעשה: פחמימות

מותר ערב ראש השנה על פסח הוא בפחמימות. אטריות במרק, חלה מתוקה עם הכבד הקצוץ או טובעת ברוטב של החריימה. תענוג. אך עד שמגיע נתח הבקר המדמם (במקרה הטוב) או הצמא (במקרה הרע) אתם מרגישים כאילו הייתם דוחפים שתי אצבעות - אם רק היה לכם מקום.

עשה: גלה איפוק

מנה ראשונה ומנת ביניים (כלומר גפילטע ומרק/חריימה ומרק/אינטיאס וגספצ'ו), במשורה, למרות שלא אכלתם משלשום (עוד טעות, אגב). כך יישאר לכם מקום לעיקריות המושקעות, ואפילו לטריקולד שבסוף.

אל תעשה: בקרוב אצלך?

אל תספר לבני המשפחה בפורום המורחב שפוטרת משני מקומות העבודה האחרונים שלך, שלא קיבלו אותך לתואר שני ושחברה שלך בגדה בך עם החבר הכי טוב שלך ועכשיו אתה מנסה את מזלך בג'יי דייט.

עשה: בחינת הצעות עבודה

תגיד שאתה בוחן את ההצעות שמגיעות אליך ואתה לא ממש יכול לדבר עליהן, שאתה עוד לא בטוח אם יהיה לך זמן לתואר שני כי העבודה החדשה נורא תובענית ושאחרי שנים ביחד, אתה נורא נהנה מהלבד שלך.

אל תעשה: איך עושה פרה?

הילד של בת אחותך כבר בן ארבע, ואם תשאלו את אמא שלו, הוא הולך ישר על דוקטורט. אל תתעקשו לספר לה שהבן שלה מנוזל, מרגיז, ועושה לכם רעש באוזן שמאל. משפטים בסגנון: "למדי את הילד שלך שאוכלים בפה סגור, לא דופקים את המזלג בשיניים, בשביל הברז שיש לו במקום אף המציאו את הטישיו ומי שאומר קרקטור במקום טרקטור בגיל כזה עדיף שיילך לבדיקה אצל מומחית בהפרעות בתקשורת".

עשה: שתה לשוכרה

הנהן באומללות וחצי חיוך, זרוק מבט דורש אמפתיה לאח שלך בצד השני של השולחן וזכור: בניגוד לפסח, וויסקי זה כשר.

אל תעשה: מה שסבתא לא יודעת, לא פוגע בה

מה שסבתא מכינה - טעים, גם אם לאור התפשטות האלצהיימר או עייפות החומר, האוכל הופך תפל יותר משנה לשנה. אל תעז לטעון אחרת באוזניה.

עשה: הבטח את הירושה

"סבתא, הדגים שלך תמיד הכי טובים", וקנית כרטיס לגן עדן, או קצת כסף, בתקווה שסבתא תכתוב את הצוואה כשהיא עוד בדעה צלולה.

אל תעשה: שדים עדתיים

אל תגיד "איך התימני הזה זכה בכוכב נולד" או "לא הבנתי מה עושה שם הרוסיה השמנה". לפחות אחד מיושבי השולחן התאהב בבן/בת עדה אחרת והקים איתה משפחה מאושרת.

עשה: קשור כתר למזרח

הגישו לך לחוח (ע"ע הם מפתים אותך עם פחמימות) או נקלעת בטעות לשיחה עדתית - תמיד אפשר לצאת מזה ב"אח, הביישנות הרגה את עפרה” או "מרגול מלכה".

אל תעשה: קח מקל, קח תרמיל

אל תיקח מקל, אל תיקח תרמיל, אוהל, מנגל, פחמים, שקיות זבל, קולה, קרם שיזוף, אישה, שלושה ילדים ופרייבט ותסע לבלות בחגים. זהו הגורם האמיתי למתיחות בגבול הצפון.

עשה: קול ודממה

סגור את החלונות, אל תענה לטלפונים, פתח מזגן ותהנה מהדממה.

אל תעשה: "אבל אולמרט אמר שאין מלחמה עם סוריה"

אל תחרוש את עיתוני סוף השבוע, שיפחידו אותך לקראת השנה הביטחונית הקשה שצפויה לנו. עדיף לפחד באינטרנט.

עשה: כאן כן מודיעין

אם אתה מתעקש, האינפורמציה שימסור האחיין שלך שסיים קורס באמ"ן יותר מהימנה מזו שייתן לך ראש הממשלה בראיון חגיגי. את שאר הזמן אתה יכול לבלות בפיתרון חוברת התשחצים המצורפת לעיתון. בירת מדינה במזרח התיכון, מתחיל בד', ארבע אותיות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully