וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החדירה הישראלית לסוריה בלתי נסבלת"

7.9.2007 / 18:18

כך אמר מזכיר הליגה הערבית בכנס באיטליה. לדבריו, "התמרונים הישראלים חושפים כוונות שליליות". הנשיא פרס נכח בכנס

מזכיר הליגה הערבית עמר מוסא התייחס היום (שישי) בכנס מדיני-כלכלי באיטליה לתקרית האווירית בסוריה. ב"הארץ" דווח, כי לדברי מוסא, "החדירה הישראלית למרחב האווירי הסורי היא בלתי נסבלת, ומעלה ספק במחויבותה של ישראל להשיג שלום אזורי". בנוסף אמר מוסא, כי "התמרונים הישראלים הבלתי נסבלים חושפים את כוונות שליליות של ישראל לקראת שיחות השלום". גם משרד החוץ המצרי מסר כי המעשה הישראלי מוסיף למתיחות האזורית.

בנוגע ליוזמת השלום של נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש, אמר מוסא, כי "הליגה מקדמת בברכה את יוזמת בוש, ומקווה שתכנית השלום תצליח". עם זאת, לדברי מוסא, "ישראל לא תקבל מתנות בלי לתת תמורהמוסא הוסיף, כי "במשא ומתן בין אולמרט לאבו מאז ן יש לדון בכל הסוגיות: ההתנחלויות, ירושלים, הפליטים, הגבולות והביטחון. אחר כל אלה יהיה נירמול מלא בקשרים בין מדינות ערב לישראל". ". מוסא תקף את מדיניות החוץ של ארצות הברית ואמר כי זו גרמה להגברת הקיצוניות האיסלמית בעולם.

הנשיא שמעון פרס אמר באותו הכינוס, כי "הבעיה המרכזית של המזרח התיכון בפרט ושל העולם בכלל איננה ארה"ב אלא נשיא אירן מחמוד אחמדיניג'ד". לדברי פרס, "אחמדיניג'ד הוא מנהיג דתי, קיצוני ופנאטי שרוצה להשליט הרס ומלחמה בעולם כולו". בקול ישראל דווח, כי פרס הבהיר ש"פניה של ישראל לשלום, אך היא לא תוכל לסבול את המשך ירי הטילים על תושבי שדרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully