וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך יכבוש בועז יונה את איטליה

7.9.2007 / 7:06

רגע לפני שמתחילה הסגרתו לישראל, אמיר תיבון ממליץ למנכ"ל חפציבה ללמוד מניסיונם של אחרים, שהיו במצבו והצליחו להשתקם

כאשר משטרת איטליה עצרה אותך לפני שבוע, התאכזבתי. הרגשתי צביטה בלב כשראיתי בעיתון את התמונה שלך מכלא ונציה וכשקראתי את הראיונות עם השוטרים שתפסו אותך בשעת ערב, אחרי ארוחה רומנטית בפונדק דרכים טוסקני. את המבוכה הזו ניתן היה למנוע. אתה, ורק אתה, אשם בכך שנתפסת ובקרוב תוסגר לישראל.

אתה אשם, מכיוון שניסית להסתתר ולהיעלם. זו הייתה החלטה שגויה שעלתה לך ביוקר. אבל עדיין לא מאוחר מדי. דווקא עכשיו, כאשר תמונתך מתפרסמת השכם וערב באתרי חדשות ועיתונים, אתה יכול לבצע את המהפך, ולזכות באהדת הציבור האיטלקי. אם רק תפעל בחוכמה, בהתאם לקוד הפעולה הישראלי "בלי בושה", אתה עוד עשוי לשקם את חייך, ולהפוך מעבריין נמלט לדמות ציבורית אהודה ומכובדת.

מפושע נרדף לאליל המונים ב-0.7 שניות

אז איך עושים את זה? בתור התחלה, עליך להקים עמותת צדקה. אתה לא צריך לדעת את השפה המקומית בשביל להפעיל את העמותה הזו. מה שחשוב באמת, זה למצוא עורך דין, יחצ"ן ומזכירה. תוך שעות ספורות, יגיעו למשרדים החדשים של העמותה גדודי צלמים, ואתה תמלמל כמה משפטים באנגלית ותחשוף צ'ק מכובד על סך כמה מיליוני יורו, תרומה לילדים עניים ברחבי איטליה.

אל תסתפק בתרומה אחת. בשביל להפוך מפושע נרדף לאליל ההמונים, צריך להיות כל הזמן עם יד על הדופק. חשוב לקרוא עיתונים. השבוע, לדוגמה, התפרץ הר הגעש "אטנה" בסיציליה, ובקרוב יהיו תושבים שזקוקים לפינוי דחוף מהאזור. וגם אם לא, הם בוודאי ישמחו לקבל חדר במלון לכמה ימים. זו ההזדמנות הגדולה שלך. כנס מסיבת עיתונאים, תקוף בחריפות את אוזלת היד של השלטון, ולאחר מכן פרסם הצהרה חגיגית על הקמת "עיר אוהלים" למפוני האסון.

לדרבי חוקים משלו

השלב הבא הוא רכישת קבוצת כדורגל מובילה. אתה הרי לא רוצה למתג את עצמך כבנקט ותו לא. יש לך גם שאיפות אחרות. קבוצת הכדורגל שתרכוש תיהנה ממימון נדיב, כמעט בלתי מוגבל, ותדרוס את כל שאר קבוצות הליגה בדרך לאליפות מפוארת. אולי רק הקבוצה של חשוד אחר בפשע, ברלוסקוני, תעמוד בדרכך. האוהדים, שבינתיים כבר ישכחו את הנסיבות בהן פורסם שמך לראשונה, ישאו אותך על כתפיהם אל השמיים. חפציבה תהפוך לזיכרון רחוק ומעומעם, זה הרי קרה בישראל, לישראלים, ולא באיטליה.

בשלב הזה, חשוב לציין, יגיעו גם הביקורות. כל מיני טרחנים וצדקנים יכתבו עליך שאתה אדם רע, מושחת וכוחני. יזכירו את הפשעים שביצעת בארץ רחוקה, את צו המעצר הבינלאומי שהוצא נגדך, ואת העובדה שאתה, כמו אחרון הפחדנים, ברחת למדינה זרה במקום להתמודד עם ההאשמות כמו גבר. אל תתרגש מהורסי השמחות הללו. מעצבי דעת הקהל האמיתיים – סלבריטאים, "עיתונאים", בעלי הון – כבר יהיו בשלב הזה עמוק אצלך בכיס, וישמחו להגיע למסיבות ואירועים פרטיים שתערוך אחת לכמה זמן במועדוני לילה מובילים במילנו.

זה אולי נשמע לך דמיוני ומופרך, אבל אם תעיף מבט בעיתונים מישראל, תגלה שלא מדובר בחלום בלתי אפשרי. ואם באמת תתמיד ותשקיע, אולי, רק אולי, גם אתה תזכה יום אחד להיות דוגמן הבית של חברה איטלקית מובילה בתחום הטלפונים הסלולריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully