וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישתו של בן לאדן עם מנהיגי העולם

שי אילן

6.9.2007 / 18:20

לא באמת התקיימה. חבורת קומיקאים, שאחד מהם היה מחופש לבן לאדן הצליחו לשטות במאבטחי "אייפק" ולהגיע כמעט עד בוש

האבטחה בסידני, סביב ועידת אייפק היא חסרת תקדים. למעשה, היא כל כך הדוקה שתושבי העיר מתלוננים על כך שאינם יכולים לעבור ברחוב. נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש אפילו התנצל במסיבת עיתונאים אתמול על הטרדה שנגרמה למקומיים. אבל ככל הנראה, עם קצת יצירתיות, אפשר להתגבר גם על המאבטחים הנוקשים בעולם, גם אם הם מגינים על בוש, פוטין והו ג'ינטאו, נשיא סין.

מול הצלפים על הגגות, מסוקי הסיור ומחסומי הבטון שהוקמו מסביב לכל אתר מרכזי בעיר יצאו 11 קומיקאים, מצויידים בשלוש מכוניות שרד, שני אופנועים ודגלי קנדה שקנו בחנות. הקומיקאים, מהתוכנית הפופולרית באוסטרליה "דה צ'ייסר", הצליחו לשטות בשוטרים והמאבטחים הפזורים בעיר, שהאמינו שאכן מדובר במשלחת הקנדית הרשמית. זאת למרות שאחד הקומיקאים היה לבוש כמו אוסמה בן לאדן.

החבורה הצליחה לעבור כמה מחסומים, וכשכוחות הביטחון הבינו שמדובר במתיחה, השיירה כבר הגיע לרחוב בו נמצא מלונו של ג'ורג' בוש. בשלב זה נעצרו הקומיקאים, בהתאם לצו האוסר כניסה לאזורים השמורים של ועידת אייפק. חלק מהשוטרים ראו את הצד המשעשע במתיחה, אבל בכירים במשטרה המקומית אמרו ש"זה לא מצחיק בכלל".

למעשה, חבורת "דה צ'ייסר" עד כדי כך ידועה לשמצה, שהמשטרה פנתה אליהם לפני הוועידה והזהירה אותם לא לעשות מעשי קונדס. אחד העיתונים המקומיים ערך משאל באתר האינטרנט שלו בסוגיה האם המעשה מצחיק או לא. 93 אחוזים מן הקוראים חשבו שמדובר במתיחה משעשעת ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully