וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מק'קאן נחקרת במשטרת פורטוגל

שי אילן

6.9.2007 / 17:12

ניתוח ד.נ.א של כתמי הדם הוביל, ככל הנראה, לגילוי רמזים חיוניים לפתרון הפרשה. אביה של מדלן, גרי ייחקר מחר בנפרד

קייט, אמה של הילדה בת הארבע מדלן מק'קאן שנעלמה בפורטוגל בחודש מאי, הגיעה לתחנת המשטרה בפורטוגל כדי למסור עדות בפני השוטרים החוקרים את העלמות ביתה. ככל הנראה יש בידי המשטרה מידע חדש ומשמעותי הקשור לכתמי הדם שנמצאו בדירת הנופש ממנה נעלמה הילדה. גרי מק'קאן, אביה של הילדה ייחקר מחר בנפרד. עם זאת, נמסר כי השניים לא נחשבים חשודים, והם נחקרים כעדים בלבד. זו תהיה הפעם השנייה שאימה של מדלן נחקרת כעדה. הפעם הראשונה היתה יום לאחר העלמותה של מדלן.

לדברי כתב הפלילים של רשת "סקיי", תוצאות בדיקות הד.נ.א הניבו רמזים חיוניים שיובילו להתפתחות בפיענוח הפרשה. דגימות כתמי הדם נבדקו במהלך כל החודש האחרון, אחרי שכלבי גישוש גילו אותם על קירות דירת הנופש.

דוברת מטעם משפחת מק'קאן מסרה שהמשפחה שמחה לשתף פעולה עם המשטרה. היא הביעה אופטימיות בדבר האפשרות שמדלן עדיין בחיים. "באנו לכאן משפחה רגילה ושלמה בת חמש נפשות, ואנחנו רוצים לחזור לאנגליה כמשפחה מאוחדת", אמרה הדוברת. היא קראה, בשם המשפחה, למי שמחזיק במדלן לשחרר אותה וליצור קשר עם המשטרה. הדוברת גם מסרה פניה מטעם אמה של מדלן: "אני כל כך מתגעגעת למדלן... זה לא מאוחר מדי. אנא שחררו אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully