וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוניות הצהובות של ניו יורק שובתות

שי אילן

6.9.2007 / 11:03

הנהגים טוענים שמערכות GPS שיותקנו במוניות יפגעו בפרטיותם ובהכנסתם. עיתוי השביתה: שבוע האופנה של ניו יורק

נהגי המוניות הצהובות ב[[ניו יורק]] לא רוצים מערכות [[GPS]] בכלי הרכב שלהם, משום שלטענתם הדבר פוגע בפרטיות שלהם. כמחאה על תוכנית העירייה לצייד אותם בטכנולוגיית ניווט לווייני ובקוראי כרטיסי אשראי, הם החליטו לשבות. השביתה תיכנס הבוקר (חמישי) לפי שעון ניו יורק ליומה השני.

המוניות בניו יורק הן אמצעי תחבורה שרבים תלויים בו ושביתות בעבר שיתקו חלק ניכר מהעיר. גם העיתוי שבחרו הנהגים מכאיב – השבוע מתקיים בעיר שבוע האופנה.

כעת ניטשת מלחמה פסיכולוגית בין ראש איגוד נהגי המוניות, באירווי דסאי לבין ראש העיר [[מייקל בלומברג]]. איגוד הנהגים טוען שרוב הנהגים נותרו אתמול בביתם. ראש העיר אומר שהנהגים פוגעים בעיקר בעצמם ושמספר המוניות לא פחת בצורה ניכרת.

אתמול (רביעי) דווח כי תורי ההמתנה למוניות ארוכים יותר, אך תנועת המוניות זורמת. לעומת זאת, ראש האגף לאיגוד מקצועי בעיר, אד אוט אמר ל"ניו יורק טיימס": מי שלא רואה את ההבדל בין תחנת פנסילבניה היום ואתמול, הוא עיוור או שהוא תייר".

המערכות יכניסו לעיר כסף רב

נהגי המוניות טוענים שהמערכות האלקטרוניות יפגעו בהכנסתם. הנהגים יצטרכו להפריש 5 אחוז מהפידיון שלהם לתשלום על ה – GPS ומערכת האשראי. ראש העיר טוען מנגד שהנהגים פוצו בעליית התעריפים בשנתיים האחרונות. הוא אמר שהמערכות ישפרו את איכות הנסיעה מבחינת הנהגים והנוסעים כאחד.

המערכות יראו את מסלול הנסיעה והתחנות יוכלו לדעת היכן נמצאים הנהגים בכל רגע נתון. המערכות גם יקרינו פרסומות, שיכניסו לעירייה ולמפעילי השירות כסף רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully