וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפה מינית שלישית, עונש מאסר ראשון

5.9.2007 / 17:04

אליהו ויזל הורשע במעשי סדום בילד בן 14 הלוקה בשכלו, וירצה 4.5 שנות מאסר. הוא הורשע פעמיים נוספות בעבר בעבירות מין

4.5 שנות מאסר בפועל נגזרו היום על אליהו ויזל, תושב בני ברק בן 24, שהורשע לפי הודאתו במעשי סדום בילד בן 14. בקול ישראל דווח כי זו הפעם השלישית שויזל מורשע בעבירת מין בילד: לפני שבע שנים הורשע במעשה מגונה בבן 9, אך בשל גילו הצעיר אז הועמד רק לפיקוח של קצין מבחן.

לפני ארבע שנים נידון לחצי שנת עבודות שירות, לאחר שהורשע שוב במעשים מגונים בקטינים. עם ההרשעה אמרו השופטים שיש לדאוג להרחיקו מחברת ילדים ובני נוער. בית המשפט המחוזי פסק גם כי ויזל יפצה את הקורבן ב-3,000 שקלים והוסיף כי יש לדאוג לטיפול מתאים בויזל במהלך תקופת מאסרו.

השופטים הסבירו את גזר הדין המקל בנסיון למנוע את עוגמת הנפש שכרוכה בעדותם של הקורבן ואביו. בגלי צה"ל דווח, כי השופטים הוסיפו שגם הנסיבות האישות הקשות של הנאשם הובילו לגזר הדין המקל.

מומחים בתחום העבירו ביקורת על הפיקוח של הרשויות בישראל על עברייני מין. הפיקוח חל רק על כ-140 עבריינים שפגעו בבגירים ועמדו לסיים או סיימו לרצות עונשי מאסר. על פי החוק, עבריין שנקבע כי מסוכנותו נמוכה נדרש למסור את פרטיו - כתובת מגורים ומקום עבודה – לרשויות. בנוסף, עבריינים שרמת מסוכנותם גבוהה יותר נדרשים להתייצב תקופתית אצל קצין פיקוח. החוק גם אוסר עליהם להימצא באזורים שבהם הם עלולים לתקוף מינית, להחזיק חומר פורנוגרפי ולצרוך אלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully