וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטה פוגל: בושה וחרפה לבית המשפט

שרון נובק

5.9.2007 / 19:35

הקשישה שנשדדה והותקפה באלימות במשך שלוש שעות אומרת כי 11 שנות מאסר לאחד מתוקפיה הם עונש קל. "יהיו עוד מקרים, רק בגלל שמקלים בעונשים"

11 שנות מאסר בפועל נגזרו הבוקר על אריק שכטר, הצעיר שהודה בתקיפת איטה פוגל בביתה בחיפה לפני כחצי שנה. בנוסף גזר עליו בית המשפט המחוזי בחיפה שנתיים מאסר על תנאי על עבירות אלימות, חצי שנת מאסר על תנאי על עבירות סמים, ו-20,000 שקלים פיצויים למתלוננת.

פוגל אמרה בתגובה כי היא כועסת וממורמרת על העונש הקל, לדבריה, וכינתה אותו "בושה וחרפה לבית המשפט". לדבריה, "זה לא המקרה האחרון. עוד יהיו. וזה רק בגלל שמקלים את העונשים"

בגזר הדין תקף השופט אילן שיף בחריפות את התנהגות הנאשם. "הנאשם חצה את גבולות הרשע הן באופי המעשים, הן במשכם והן בבחירת הקורבן", כתב. "נעשה מעשה נבלה שפגע קשות באשה קשישה וחסרת ישע. במשך כ-3 שעות בוצעו במתלוננת מעשים נוסח "התפוז המכני", שבאו לידי ביטוי בהתעללות פיזית ונפשית".

מגזר הדין עולה, כי לפני כחצי שנה פרצו אריק שכטר ושניים מחבריו לביתה של פוגל בחיפה, שדדו אותה, תקפו אותה וגרמו לה לחבלות קשות. פוגל אושפזה בבית החולים למשך חודש, ונזקקה לשיקום ארוך. "צלקות הגוף והנפש ניכרים בה עד היום וסביר שילווה גם בעתיד".

ח"כ משה שרוני (הגמלאים) תקף את גזר הדין. בראיון לגלי צה"ל אמר שרוני כי "רחמנים לא יכולים לשבת על כס המשפט, נקודה. אני חושב שצריך להעמיד אותם לדין. הוא היה צריך לקבל את המקסימום, עשרים שנות מאסר, ללא תנאי. לאנשים כאלה אין תנאי". הנהלת בתי המשפט גינתה את התקפתו של שרוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully