וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פי 3 נוסעים מהמותר במעבורת שטבעה"

4.9.2007 / 16:14

כך מדווחים כלי התקשורת בתאילנד. ההרוג בתאונה הוא ניסים לוגסי, בן 26 מעכו, שנישא לפני שבועיים. ישראלי נוסף נפצע קשה. כל 37 הישראלים שהיו על המעבורת חולצו

ניסים לוגסי, בן 26 מעכו, הוא הישראלי שנהרג בטביעת המעבורת ב[[תאילנד]]. לוגסי התחתן לפני שבועיים, ושהה בתאילנד לרגל ירח הדבש. ישראלי נוסף נפצע קשה. המעבורת, שהעבירה תיירים מ"מאייה ביי" לאי קופיפי בתאילנד, טבעה כקילומטר מקופיפי.

שגרירת ישראל בתאילנד יעל רובינשטיין סיפרה בראיון לקול ישראל, כי על סיפון המעבורת היו כ-60 נוסעים, 37 מתוכם ישראלים, והם חולצו ופונו לבתי החולים. קונסול ישראל בתאילנד עושה את דרכו לאי פוקט כדי לסייע בהעברת הגופה לארץ.

כלי התקשורת בתאילנד דיווחו כי הספינה, ששימשה לדיג והוסבה לספינת נוסעים, נועדה ל-20 איש בלבד. בעל המעבורת נחקר על ידי השלטונות, ובחקירתו אמר כי על סיפון המעבורת היה מקום ל-60 בני אדם. הספינה נשאה 28 נשים, 27 גברים וארבעה אנשי צוות.

הגורם לתאונה עדיין אינו ידוע. סברה ראשונית גורסת כי מדובר בתקלה טכנית במעבורת, אך על פי דיווחים אחרים ייתכן והמונסונים השכיחים באזור בתקופה זו של השנה הם שגרמו לטביעה.

לפרטים ניתן לפנות לחדר מצב של משרד החוץ בטלפון 02-5303155.

ספרו לנו בטוקבקים

אם הייתם על המעבורת ואתם רוצים לשלוח אות חיים למשפחה ולחברים בארץ ולספר לנו מה ראיתם, או אם אתם כאן בארץ דואגים לקרובים וחברים שמטיילים בתאילנד ולא יצרו איתכם עדיין קשר, או אפילו אם אתם סתם מטיילים ורוצים לספר למשפחה שהכל בסדר - ספרו לנו בטוקבקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully