וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נהרג בטביעת מעבורת בתאילנד

4.9.2007 / 15:37

ההרוג - ניסים לוגסי, צעיר בשנות ה-20 לחיו. ישראלי נוסף נפצע קשה. שגרירת ישראל בתאילנד דיווחה כי כל 37 הישראלים שהיו על המעבורת חולצו. הסיבה לתאונה לא ברורה

ניסים לוגסי, צעיר בשנות ה-20 לחיו, הוא הישראלי שנהרג בטביעת המעבורת בתאילנד. ישראלי נוסף נפצע קשה. המעבורת, שהעבירה תיירים מ"מאייה ביי" לאי [[קופיפי]] ב[[תאילנד]], טבעה כקילומטר מקופיפי. כל 37 הישראלים שהיו על המעבורת חולצו.

שגרירת ישראל בתאילנד יעל רובינשטיין סיפרה בראיון לקול ישראל, כי על סיפון המעבורת היו כ-60 נוסעים, 37 מתוכם ישראלים, והם חולצו ופונו לבתי החולים. אחות באחד מבתי החולים אליהם פונו הישראלים אמרה לסוכנות הידיעות "רויטרס" שאחד הפצועים נפגע ממדחפי הספינה.

הגורם לתאונה עדיין אינו ידוע. סברה ראשונית גורסת כי מדובר בתקלה טכנית במעבורת, אך על פי דיווחים אחרים ייתכן והמונסונים השכיחים באזור בתקופה זו של השנה הם שגרמו לטביעה.

כלי התקשורת בתאילנד דיווחו כי הספינה, ששימשה לדיג והוסבה לספינת נוסעים, נועדה ל-20 איש בלבד. בעל המעבורת נחקר על ידי השלטונות, ובחקירתו אמר כי על סיפון המעבורת היה מקום ל-60 בני אדם. הספינה נשאה 28 נשים, 27 גברים וארבעה אנשי צוות.

לפרטים ניתן לפנות לחדר מצב של משרד החוץ בטלפון 02-5303155.

שלחו אות חיים בטוקבקים

אם הייתם על המעבורת ואתם רוצים לשלוח אות חיים למשפחה ולחברים בארץ ולספר לנו מה ראיתם, או אם אתם כאן בארץ דואגים לקרובים וחברים שמטיילים בתאילנד ולא יצרו איתכם עדיין קשר, או אפילו אם אתם סתם מטיילים ורוצים לספר למשפחה שהכל בסדר - ספרו לנו בטוקבקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully