וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה מציינת עשור למותה של דיאנה

31.8.2007 / 11:28

בבריטניה נערך טקס אזכרה ממלכתי לנסיכה שנסיבות מותה עדיין בגדר תעלומה. קמילה, אשתו הנוכחית של צ'ארלס, נעדרה

עשר שנים לאחר מותה הפתאומי של [[הנסיכה דיאנה]], משפחת המלוכה התכנסה לטקס רשמי בכדי לחלוק כבוד לנסיכה עליה התאבלו מיליונים בכל רחבי העולם. דיאנה היתה בת 36 במותה ונהרגה בדיוק היום לפני עשור, כשהרכב שהסיע אותה ואת בן זוגה דודי אל פאייד התנגש בקיר בטון במנהרה בפריז. הטקס הועבר בשידור ישיר בכל רחבי העולם.

יותר מ-30 מחברי בית המלוכה השתתפו בטקס, כולל בעלה לשעבר של דיאנה [[הנסיך צ'ארלס]], ושני בניהם המשותפים הנסיכים וויליאם והארי, שהיו בני 15 ו-12 כשאמם נהרגה. גם ראש ממשלת בריטניה [[גורדון בראון]], קודמו בתפקיד [[טוני בלייר]] והזמר [[אלטון ג'ון]] היו בין 500 המוזמנים.

עם זאת, כמה דמויות בלטו בהעדרן. אשתו הנוכחית של הנסיך צ'ארלס, קמילה פארקר בולס, הודיעה מוקדם יותר השבוע, כי לא תגיע לטקס האזכרה על מנת לא למשוך תשומת לב מיותרת. רבים בבריטניה סברו כי יהיה זה לא ראוי שהאישה לה דיאנה הצמידה את הכינוי "הרוטווילר" והאשימה אותה בהרס נישואיה תשתתף בטקס, למרות שווילאם והארי הזמינו אותה באופן אישי.

העדרות בולטת נוספת היא זו של אביו של דודי אל פאייד - איל ההון המצרי מוחמד אל פאייד, הבעלים של בית הכלבו המפורסם 'הרודס'. אל פאייד לא הוזמן לטקס, כנראה משום שהאשים את משפחת המלוכה בהזמנת הרצח של הזוג, בכדי למנוע מהם להתחתן. למרות שחקירת המשטרה העלתה כי אין הוכחות לרצח, רבים בבריטניה שותפים לדעתו של אל פאייד כי מותם של השניים לא היה תאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully