וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטה פוגל: הייתי יורה בתוקפים שלי

30.8.2007 / 16:38

הקשישה שהותקפה ע"י מספר צעירים לפני כחצי שנה, הגיעה לביהמ"ש כדי להפגין נגד אריק שכטר, שנאשם והודה בתקיפתה

בבית משפט השלום בחיפה החל שלב הטיעונים במשפטו של אריק שכטר, בן 25, שנאשם והודה כי תקף עם חבריו את הקשישה איטה פוגל לפני כחצי שנה. מחוץ לבית המשפט הפגינו פוגל וחבריה והניפו שלטים הקוראים לשופטים לעשות צדק. פוגל אמרה כי חייה אינם חיים מאז התקיפה, וציינה כי עליה לעבור עוד שני ניתוחים.

"אם הייתי רואה מול העיניים את אלה שתקפו אותי, הייתי יורה בהם, ואין לי בעיה לשבת בכלא", אמרה פוגל בראיון לגלי צה"ל. "הם הרסו לי את החיים. אני לא ישנה. שלוש פעמים בשבוע אני עושה פיזיותרפיה, כי הם עיקמו לי את האצבעות. יש לי חור באוזן, אני לא שומעת טוב. הורדתי 10 ק"ג מאז - אני חלשה. אפילו למספרה אני לא נכנסת, לראות אנשים מעצבן אותי. הם עשו אותי נכה".

שכטר הורשע בעסקת טיעון

במסגרת עיסקת טיעון, שכטר הורשע בכניסה למקום מגורים בנסיבות מחמירות, בשוד בחבורה ובחבלה בכוונה מחמירה. סעיפי האישום נגדו בגין אחזקת סם ושימוש בו בוטלו. בפרשה עומדים לדין שני צעירים נוספים - סטפן בוריס ביג'ו ולירן הוברט.

השלושה מואשמים כי דרשו מפוגל סכום של 30 אלף דולרים, וכשהשיבה להם כי יש לה 1,000 דולרים בלבד, הם שפכו עליה אקונומיקה וחשמלו אותה בשוקר. הם שדדו מפוגל תכשיטי זהב וזרעו הרס בדירתה. לאחר מכן התירו אותה קשורה באזיקונים ועזבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully