וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש עודף של כיתות ממוגנות בעוטף עזה"

29.8.2007 / 14:15

אלוף פיקוד העורף אמר היום: "ניתן לפתוח את שנת הלימודים בשדרות ללא בעיה". ההורים: מסתמן כי השנה לא תפתח - אין מספיק כיתות ותחנות ההסעה טרם מוגנו

אלוף פקוד העורף יצחק גרשון אומר כי "ניתן לפתוח את שנת הלימודים בשדרות וביישובי עוטף עזה ללא כל בעיה", למרות איום רקטות הקסאם. בסקירה שערך בפני שרי הקבינט המדיני-בטחוני, הוסיף גרשון כי קיים עודף בכיתות ממוגנות באזור. לדבריו, ישנן עוד בעיות נקודתיות בשני בתי ספר, אך להן יימצא פתרון כבר בימים הקרובים.

בגלי צה"ל דווח כי למרות דברי ההרגעה של האלוף, ועד ההורים בעיר שדרות הודיע כי מסתמן ששנת הלימודים הקרובה לא תיפתח בזמן. זאת, מכיוון שאין בעיר די כיתות לימוד ממוגנות, ותחנות ההסעה טרם מוגנו.

ממחלקת החינוך של עיריית שדרות נמסר כי הם לא מכירים את הנתונים שהציג גרשון לשרי הקבינט בנוגע לריבוי הכיתות הממוגנות. בנוסף, אומרים בעירייה כי קציני פיקוד העורף ערכו השבוע סקירה של כיתות בבתי ספר בעיר המוגדות כממוגנות, ופסלו רבות מהן.

שרת החינוך יולי תמיר אמרה בתגובה לידיעה, כי לדעתה שנת הלימודים תפתח במועדה. "ההורים בשדרות יודעים שהם עומדים לקבל בתי ספר חדשים לגמרי בשנה הבאה", אמרה תמיר והוסיפה כי העבודה על הבנייה המחודשת נעשית יחד עם ההורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully