וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן גולדבלט רשאי לצאת לעבוד

שרון נובק

29.8.2007 / 9:30

השחקן המואשם באונס ומעשים מגונים, זכה להקלה משמעותית בתנאי מעצרו. בית המשפט: עדיין עומדת לו חזקת החפות

בית המשפט העליון הקל אתמול משמעותית בתנאי מעצר הבית של השחקן [[חנן גולדבלט]], המואשם בשורה של עבירות מין. על פי החלטת השופטת עדנה ארבל, גולדבלט יוכל לצאת מביתו בימים ראשון עד חמישי ובין השעות 07:00-19:00 לצורכי עבודה בלבד ותחת פיקוח.

גולדבלט הואשם לפני כשנתיים באונס, ביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום, ניצול יחסי מרות ומרמה. על פי כתב האישום, הוא ביצע את העבירות בשש נשים שונות, חמש מהן קטינות, לאורך תשע שנים. הנשים שהותקפו, למדו במסגרות המשחק בהן לימד גולדבלט והוא ניצל את מעמדו ותפקידו כמורה. לפי כתב האישום, הוא הצליח להשיג את הסכמת המתלוננות לקיים עמו מגעים מיניים לאחר ששכנע אותן כי ביצועם נדרש כהכנה לקראת מבחני במה. במקרים אחרים, ביצע בהן מעשים מיניים בניגוד לרצונן.

השופטת ארבל הביעה שאט נפש מחומרת כתב האישום. "הוא פעל בשיטתיות, תוך שהוא מנצל את מעמדו ותפקידו, להשביע את יצרו המיני", כתבה. "דומה, כי לא בחל באמצעים ובאמצעות דברי שקר ורמייה הצליח להונות את המתלוננות, שהיוו עבורו 'טרף קל'". עוד כתבה כי "הוא התקשה לגלות אמפתיה למתלוננות והתעלם מהנזקים שגרם להן במעשיו". עם זאת, הזכירה ארבל כי לגולדבלט עומדת עדיין חזקת החפות וכי הוא מצוי כבר שנתיים במעצר בית. לפיכך, החליטה השופטת להקל בתנאי מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully