וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינס: ברק אשם בגירעון בעבודה

ספי קרופסקי

28.8.2007 / 19:11

הקשיים הכספיים בעבודה גוררים חילופי האשמות. גזבר המפלגה לשעבר מאשים את המזכ"ל איתן כבל. כבל בתגובה: "זו עזות מצח"

ממשיכות המחלוקות בעבודה על רקע הגירעון הכספי אליו נקלעה המפלגה. הערב האשים ח"כ [[אופיר פז-פינס]] את יו"ר המפלגה אהוד ברק בהעמקת הגירעון. בראיון לגלי צה"ל אמר פינס כי ברק נטע את הזרעים לקשיים כספיים בעבודה, עוד כשכיהן כראש ממשלה.

במהלך היום הוטחו האשמות הדדיות בין גזבר מפלגת העבודה לשעבר [[משה כהן]] למזכ"ל המפלגה איתן כבל. בתגובה לדבריו של כבל, כי מצבה של המפלגה אינו גרוע כפי שתואר בפרסומים בתקשורת היום בבוקר, אמר כהן כי "איתן כבל משקר את הציבור".

עוד טען כהן, כי "דו"ח מבקר המפלגה שייחשף היום בישיבת המפלגה, מוכיח שכיום הגירעון עומד על 40 מיליון שקלים, בהתאם למסמך שפרסמתי לפני כשנה". לשאלה למה לא נעשה כלום עד עתה, ענה כהן כי "ההתרסקות הכלכלית הורגשה היטב, כבל הבטיח שישקם, כולם ידעו שהוא אחראי למצב אבל המתינו בצד ולא אמרו ש'המלך הוא עירום'".

עם זאת, לטענתו של כהן ניתן לשקם את המפלגה. "אפשר להציל את המפלגה, יש המון אנשים ברוכי כשרון, ויש לתמוך באהוד ברק לקראת הבחירות שככל הנראה יערכו בשנה הבאה". בהתייחסו למזכ"ל כבר, אומר כהן, כי "את המפלגה הזו לא יכול לשקם מי שהרס אותה".

בתגובה להאשמות אלו, טען מזכ"ל המפלגה [[איתן כבל]] בשיחה עם וואלה! חדשות, כי "כהן היה 18 שנה גזבר ועדיין כל נכסי המפלגה משועבדים. במקום שימוג לו אל השקיעה פתאום עכשיו הוא נזכר? איפה הוא היה במהלך החריגות שהיו בעבר?" לדבריו של כבל, "גם ככה אנחנו נמצאים במצב לא קל במפלגה והיא חייבת להיות מוכנה לבחירות. מציק לי שאדם שהיה בתפקיד 18 שנה והיה גזבר המפלגה, עזב עם חוב של 120 מיליון שקל, זו עזות מצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully