וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ צרצור נגד כוכבת העל הלבנונית

יוני מנדל

28.8.2007 / 20:20

הח"כ הערבי לא התרגש מהזדהות הכוכבת הלבנונית ננסי עג'רם עם הבעיה הפלסטינית. "השירה שלה היא סרטן בגוף האומה"

לפני כשבועיים התקיים בירדן פסטיבל התרבות של ג'ראש. אחת המופיעות היתה כוכבת הזמר הלבנונית ננסי עג'רם. שם, אל מול אלפי צופים נלהבים, שלחה הזמרת את ברכותיה לעם הפלסטיני. "אני אוהבת את העם הפלסטיני כל כך", אמרה עג'רמי, "אוהבת אותו אהבה גדולה".

אולם, הסימפטיה שגילתה הזמרת הלבנונית לבעיה הפלסטינית, לא גרמה להתלהבות רבה בקרב הפוליטיקאים העוסקים בתחום. אחד מהם הוא ח"כ השייח' איברהים עבדאללה צרצור מפלגת רע"ם תע"ל. באתר האינטרנט הפופולרי של האוכלוסיה הערבית בישראל ("פאנט") מצוטט צרצור באומרו, כי "הכוכבת הלבנונית מנסה לרכוב על גב הבעיה הפלסטינית למטרותיה". לדבריו, "היא עושה זאת כדרך להפצה זולה של שיריה וכדרך להתחבב על הקהל הערבי".

"לא צריכים את האהבה שלך"

צרצור לא חסך ביקורת גם מפועלה האמנותי של הזמרת, המפורסמת גם בתמונות פרובוקטיביות. לדבריו, "בדרך הנלוזה הזו היא מנסה למכור עוד מאלבומיה שרק פוגעים במוסר, במסורת ובערכים של האומה הערבית".

צרצור טען ש"הצהרות האהבה של עג'רם כלפי העם הפלסטיני הן ריקות מתוכן. העם הפלסטיני לא צריך את השירים שלה ובטח לא את האהבה שלה. העם הפלסטיני צריך לאחד את שורותיו ולפתור את המחלוקות הפנימיות. הוא צריך לפתור את הבעיות על מנת להילחם בכיבוש. ננסי עג'רם רק פוגעת בחומת המוסר שלנו".

צרצור לא נרגע ותקף גם זמרות נוספות. "זמרות מסוגה, דוגמת הייפא ווהבי, הן סרטן בלב האומה", הוא אמר, "וניתן לראות את התוצאות ההרסניות של השירים שלהן בחברה, בהתפשטות של אונס וזנות, בהפקרות ובפעולה לפי היצר". לדבריו, "בבוז שמביאה התרבות החדשה לערכים ולמשפחה, גורמות הזמרות הללו, במודע או שלא במודע, לפגיעה בכבודו של העולם הערבי והמוסלמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully